Lemurian Kosmisessa Munassa julkistetaan Turun Hengentieteen Seuran aktiivin, Luciferin sotilaan, reservin upseerin, salatieteiden ja mysteriokielen kenttätukijan sadomaagikko Leon Kosmoksen mietteitä ja havaintoja olevaisen luonteesta.

sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Kenttäsika Päivi Maria


Lukuisat lukijani ovat lähestyneet minua ja kyselleet emakkosika Päivi Marian kohtalosta. Kuten muistanette, tuo väki-viinalle perso emakko oli eksorkistiduomme matkassa Pohjanmaalla, kun manasimme kelpo B.S. Müllerin kanssa sexuaalidemonia vitunteitse ikä-neidistä.

Päivi Maria jaksaa oikein paksusti, hän majailee kevääseen saakka tutun satanistin, metsäsikojen jalostajan ja vannoutuneen jääspeedwayn harrastajan maanviljelijä X:n (nimi poistettu Seuran lakimiehen vaatimuksesta) luomutilalla.

Kunhan routa tästä hellittää, saapuvat virolaiset rakennusurakoitsijat Villu ja Raivo valamaan omakotitaloni viereen uuden sikalan pohjan Päivi Marian tarpeiksi. Laitan tähän artikkeliin kuvitukseksi Päivi Marian ihailijakuvan, mutta koska työmme eksorkismin ja magian parissa on hyvinkin luottamuksellista, en tietoturvasyistä voi paljastaa hänen koko henkilöllisyyttään.

Mainittakoon vielä tietyille irvileuoille tiedoksi, että vaikka nimesimme kenttäsika Päivi Marian juurikin Päivi Mariaksi, tämä ei liity millään tavalla Kristillisdemokraattien puheenjohtajaan ja kansanedustaja Päivi Maria Räsäseen. Ei. Tällaista panettelua emme tule sietämään ja nuhtelen vakavasti mainittuja rääväsuita pilkanteosta.

Henkilökohtaisesti arvostan Päivi Räsästä tavattomasti ja tässä puhun koko Turun Hengentieteen Seuran puolesta. Päivi on intohimoisena Jeesuksen-Kristuksen seuraajana esimerkillinen hengensoturi, perinteisiä suomalaisia arvoja noudattava kunnon perheenäiti, merkittävä kirjailija, politiikassa ansioitunut vaikuttaja, terävä-älyinen yhteiskunta-analyytikko, vallan esimerkillinen kansalainen ja kertakaikkisen hurmaava ja valloittava persoona.

Käy suorastaan kyrpimään siinä määrin tämä median hyeenalauman ja keskustelupalstoilla nimimerkkien piilosta ilkkuvien peräkammarien tupauunojen Päivi Räsäseen kohdistama nälviminen ja iva-puhe, että on kerta kaikkiaan pakko ottaa kaksin käsin viinaa! Muistakaa! Jokainen Päivi Räsäsen vihollinen on myös minun viholliseni ja minun viholliseni on Lusiferin vihollinen! Olkaa varoitettu!

Tällaisina jumalattomina irstauden ja julkihomouden aikoina tarvitsemme Päivi Räsäsen kaltaisia maltillisia ja konservatiivisia arvovaikuttajia, siispä kehotan lukijoita äänestämään häntä tulevissa eduskunta-vaaleissa ja myös minun ääneni Päivi Räsänen tulee saamaan, varsinkin kun en itse tällä kertaa ole ajatellut ehdokkaaksi asettua, ellei varta vasten tulla pyytämään.

Lusiferin Nimeen!

Leon Kosmos

lauantai 29. tammikuuta 2011

Minä olen Leon Kosmos

http://www.youtube.com/watch?v=5Y7LWbcwX60

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

Ohjeistusta vaimo-väen kouluttamiseen


Herkesinpä Kaasu-Vatasen kanssa naukkailemaan tämän tuliaisiksi tuomaa mainiota tsekkiläistä koiruoho-viinaa ja siinä kuppia ottaessamme ryhdyimme keskustelemaan perimmäisistä kysymyksistä, kuten hirvikivääreistä sekä miehen ja naisen välisistä suhteista. Tämän pohdiskelun pohjalta päädyin laatimaan tämän artikkelin ohjeistamaan tulevia avio-miehiä ja perheenisiä vaimon valintaan ja koulutukseen liittyvistä seikoista:

Naisen älynlahjoja on suuresti liioiteltu. Nainen on kuin undulaatti, joka oppii puhuen vastaamaan tiettyihin ärsykkeisiin, nauttii keikistelystä peilin edessä ja ennen kaikkea, kuten kansalliskirjailijamme Aleksis Kivi on todennut; ”naisella ja harakalla on yhtenäinen mieltymys kiilto-aineisiin.” Mitenkään hyödytön nainen ei kuitenkaan ole, vaan soveltuu synnyttämään lapsia, palvelemaan miestään, kotitöihin ja sexiin. Nainen on myös omiaan helpompiin yksinkertaisiin tehtäviin työelämässä, kuten vaihetyöhön tai myymään raviradan totalisaattorikassalla vedonlyöntikuponkeja.

Nainen on mieleltään ikuinen ihmislapsi, ei sillä että tämän kehitys voisi parhaimmillakaan ylittää älykkään koiran tai lehmän henkisiä kykyjä ja siten nainen tarvitsee jatkuvaa opastusta sekä tiukkoja rajoja. Jokainen voi nähdä, millaista turvattomuutta ja sitä kautta epätervettä henkistä sijaistoimintaa voi aiheuttaa liiallisen vastuun ottaminen omasta elämästään, vaikka selkeästi tätä vastuuta ei kyetä kantamaan.

Ostareilla siiderihumalassa nurkkiin kuseksivat, mascaraa kemikalioliikkeistä varastelevat, kevytsavukkeita polttavat ja vittua matkapuhelimeen huutavat pissa-liisat ovat tästä räikein esimerkki. Millainen äiti ja vaimo voi tulla tällaisesta otuksesta? Nainen tarvitsee nuoresta pitäen kuria, ohjausta ja opintoja mielellään sisäoppilaitoksena toimivassa emäntäkoulussa kehittyäkseen hyväksi vaimoksi ja äidiksi.

Lasten perinteinen kasvattaminen kurissa ja nuhteessa fyysillisin keinoin on ikävä kyllä kriminalisoitu ja tämä on suoraa seurausta siitä, kun nainen on päästetty kotilieden ääreltä, makuuhuoneesta ja synnytyslaitokselta osallistumaan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen. Tämä on oiva esimerkki siitä, kuinka naisen vähäisen mielen liiallinen kuormittaminen aiheuttaa suoranaista tuhoa; ensin ei kyetä reagoimaan asiaan mitenkään ja sitten seuraa hysteerinen ylilyönti. Henkistä väkivaltaa voi toki lasten kasvattamiseen soveltaa.

Tasa-arvo on vaarallinen harha. Pidän esimerkiksi hierovaa jalkakylpylaitetta hyödyllisenä ja jopa sangen miellyttävänä, mutta en vertaisenani. Samoin on naisen laita. Elämme kulttuurissa, jossa pienikaluiset impotentit aasi-miehet ovat päästäneet Lusiferille otollisten pukki-miesten mielipahaksi naisen kotilieden ääreltä kansalais-vaikuttamaan. Tämä tilanne on perin luonnoton, onhan nainen luontaisen elinympäristönsä, eli makuuhuoneen, keittiön ja kinkku-bingon ulkopuolella kuin posetiivarin ihmisvaatteisiin puettu apina lantteja kerjäämässä, näky joka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää otuksen puolesta.

Perinteisiin arvoihin taipuvaisia naisihmisiä silti löytyy. Tällainen nainen palvelee miestään, synnyttää tälle poikalapsia, hoitaa mukisematta taloustyöt, hyväksyy miehen tälle asettamat rajoitukset, ottaa vastaan ansaitun kurinpalautuksen, puhuu vain kun puhutellaan ja kohtelee miestään johtajanaan ja ylempänään, kuten luonnonjärjestyksen kannalta järkevintä on. Nainen on perimmäiseltä olemukseltaan kuin biologinen kodinkone ja tällaisessa asemassa nainen voi myös tuntea olonsa luontevaksi ilman ylenmääräisiä paineita ja vaatimuksia.

Oma vaimoni on tästä oiva esimerkki, olkoonkin että nain hänet lähinnä rahan vuoksi, mutta löytyy häneltä kieltämättä myös edellä mainittuja ominaisuuksia. Jo luonnon-lajien antaman esimerkin kautta voimme nähdä, kuinka luontevasti naarasolio asettuu roolinsa, kun uros tälle paikkansa osoittaa. Naisella on vähäisten älynlahjojensa vuoksi välillä vaikeuksia hahmottaa omaa sijaansa perheen hierarkiassa, joten tästä seikasta pitää vaimoväkeä yhtenään muistuttaa. Naisen ja koiran kouluttamisessa ei ole juurikaan eroa, on tehtävä selväksi, kuka on lauman johtaja ja tästä perusprinsiipistä ei saa hetkeksikään poiketa!

Tarkastelkaamme asiaa esimerkkien valossa. Vaikka päivällisvieraat tuntevatkin olonsa välillä vaivautuneeksi, meillä syö ensin mies, sitten koirat ja nainen saa mitä kuppiin jää jäljelle. Mikäli naisen päästäisi ruokapöytään ihmisten pariin aterioimaan, voi tämä pian tällä perusteella luulotella sinne kuuluvansa. Aivan kuten koiraa koulutettaessa, myös naisen kouluttamisessa on tärkeää, että mukana säilyy koko ajan johdonmukaisuus ja logiikka, koska jo aiheutuneita virheitä on aina hankalampi korjata kuin seurata alusta alkaen oikeaa koulutus-ohjelmaa.

Sinä nuori mies! Kuule kokeneen Lusiferin pukki-sonnin kokemuksen syvää rintaääntä! Mikäli tuleva morsmaikkusi ei täytä edellä mainittuja vaatimuksia, nussi sitä aikasi ja sitten heivaa helvettiin koko narttu. Ämmiä on maailma täynnä ja uusia syntyy koko ajan lisää. Vaimon valinta on kuin käytetyn auton ostamista, ei pidä langeta ensimmäiseen kotteroon, joka tulee tarjolle, vaan valinta on suoritettava tarkasti harkiten ja ehdokkaita vertaillen. Turhaan tunteiluun ei ole aihetta elämänkumppania valitessa, kuten Mestari Siitoinkin painotti!

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

torstai 27. tammikuuta 2011

Talvi-sydämen Koproliittiset Riitit


Pohjoismaissa on vietetty jo esikalevalaisista ajoista lähtien tammikuun lopun tienoilla talven-navan juhlaa. Tähän juhlapäivään liittyy vähemmän tunnettuja, mutta voimallisia sexuaalimaagisia riittejä. Varhaisimmat merkinnät tästä tavasta löytyvät Upsalan muinaisilla Disæþing-käräjiltä, jossa tätä salamenoa harjoitettiin käräjäkivien ulkopuolella erityisellä tätä toimitusta varten pyhitetyllä alueella.

Vaimoaväkeä ei juhlamenoihin yleensä kelpuutettu, koska katsottiin näiden läsnä-olon olevan suorastaan haitaksi riittien suorittamiselle. Perimätiedon mukaan paikalle sattumoisin osunut naisväki oli tapana ajaa miesvoimin vitsaksilla piesten pois ja kahlita talliin hikisten ponien sekaan.

Riittiin valmistauduttiin noudattamalla otollista ruokavaliota kolmen päivän ajan ja tästä käytettiin nimitystä keittosilla olo. Usein keittosilla ollessa juotiin runsaasti sahtia ja syötiin pääasiassa sexuaalimaagisia voimia vahvistavaa kokolihaa. Keittosilla olo oli usein melkoista ryypiskelyä ja mässäämistä, mikäli talon väellä oli siihen suinkin varaa.

Kolmannen päivän jälkeen oli varsinaisen rituaalin suorittamisen aika. Tällöin useinkin umpihumalainen miesväki riisuutui ja kirmasi alasti yhtenä miehenä lumihankeen. Tämän jälkeen osanottajat muodostivat ympyrän muotoon maagisen piirin, kävivät kyykkysilleen ja ulostivat reilun krapulapaskan takana olevan juhlijan kämmeniin.

Paskajööti levitettiin sitten kauttaaltaan ympäri kehoa, varsinkin raajat kuorrutettiin huolellisesti tasaisella ulostekerroksella. Kun kaikki olivat enemmän tai vähemmän ulosteen peitossa, etsivät osanottajat kukin taholtaan kaistaleen neitseellistä lumihankea, johon heittäydyttiin selälleen. Tämän jälkeen käsiä ja jalkoja heiluttamalla teki juhlaväki niin sanottuja lumienkeleitä, jotka ennen kristinuskon vaikutuksia tunnettiin metsänneitoina tahi keijukaisina.

Kun lumeen oli tällä tavoin tehty joukko kauniin kullanruskeita lumienkeleitä, kylän vanhin ennusti enkeleistä tulevan vuoden metsästys-, karja- ja maanviljelyslykkyä. Tämän päätteeksi ei vaimoväkeäkään enää karsastettu, vaan kukin kynnelle kykenevä mies yhtyi lähimpään kiinni saamaansa naiseen, vieläpä takaapäin ja samaan läpeen, josta taikamenojen suorittamiseen saatu sexuaalimaaginen erite oli lähtöisin.

Kristinuskon leviämisen myötä on tämäkin kansaperinne ikävä kyllä miltei kadonnut, sillä riitin edellyttämä alastomuus ei sopinut pappismiesten maailmankäsitykseen, vaikka muutoin tämänkaltaiset menot eivät kirkon oppeja vastaan olleetkaan. Hyvä lukijani! Käy siis rohkeasti keittosille ja ryhdy elinpiirissäsi elvyttämään perinteisiä suomalais-ugrilaista kansanperinnettä!

Turun hengentieteen Seuran jäsenien blogikirjoituksia


Ilahtuneena olen pannut merkille, että Turun Hengentieteen Seuran uusilla jäsenillä on mysteriokielen ja hengentieteen tutkiskeluun omistetut blogit. Jeesuksen-Kristuksen Looshin jäsenen Kristuksen Morsiamen blogi löytyy internetistä: http://kristuksenmorsian.blogspot.com/  ja samoin Lusifer Looshin kanssajäsenen Pimeyden Prinsessan http://pimeydenprinsessa.wordpress.com/ . Ylläoleva kuva ei suuremmin tähän artikkeliin liity, onpahan vain vallan hupaisaa katsella, kun pappismies perspillua rassaa.

Lusiferin Nimeen!

Leon Kosmos

keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Kenttämanausta Pohjanmaan lakeuksilla, osa IV


Hyvä lukijani! Kenttämanaustrilogian neljännessä osassa olemme päätyneet itse eksorkismin suorittamiseen. Sittemmin Vaasan kovaotteiset ulosottomiehet Urtsi ja Päkä ovat jäljittäneet Pirivieteri-Svetlanan, tuon tuhannesti kirotun huoran ja sikavarkaan pahamaineisessa oululaisessa Kaukovainion asuma-lähiössä sijainneeseen yksityisasuntoon. Pojat vahvistivat, että metamfetamiinista kiihtynyt Svetlana oli saanut huume-houreissaan äkillisen päähänpiston kärvennellä intiimi-alueitaan butaanisoihdulla, hakata päätään sohvapöydän kulmaan ja halkaista itseltään pernan.

Svetlana ei minua niinkään kiinnostanut kuin sikamme Päivi Maria, sillä olinhan selvä-nähnyt useana peräkkäisenä yönä unta tästä emakosta ja tulevissa blogimerkinnöissäni tulen paljastamaa ylen hämmästyttäviä asioita. Myöskin olin uneksinut, että negroidi bluesmuusikko Robert Johnson oli antanut aamutakkisillaan minulle yö-aikaan kolmen tien risteyksessä sitarin. Tämä unennäkö ei kuitenkaan ole salatieteellisesti kovin merkittävä, vaan lasken runsaan pirtun ja väki-viinan ryyppäämisen sen syyksi. Unien merkitystä ei tule väheksyä, nimesihän Mestari Siitoinkin unesta-selittämisen merkittäväksi mysteriokielen osa-alueeksi.

B.S. Müller oli jo palannut aikaisemmin Turkuun maasturillani, joten palkkasin entisen hevostarvikekauppiaan ja nykyisen osavartalotransvestiitin Putaan-Jeenon pöytäviinapalkalla kuljettamaan minut ja Päivi Marian hevostrailerillaan takaisin Raisioon.


Jatkakaamme siis reportaashia:


Asensin tavallisemmin alppipornokuvauksissa käyttämäni Betamax-kameran jalustalle samalla kuin ohjeistin B.S. Mülleriä manausrituaaliin olennaisena kuuluvasta taustalla messuamisesta. Rytmi ei saanut lipsua, marakasseja tuli soittaa räväkällä otteella vapaasti varioiden, mutta silti bossa nova -kompissa pitäytyen ja samalla hänen tuli rytmikkäästi messuta ”Saatan, Saatan, inte Saatan”. Luotin tässä asiassa täysin Mülleriin tämä raivokkaasta humalatilasta huolimatta, sillä olihan hän karaistunut nuoruudessaan soittaessaan vibrafonia yökerhojen orkestereissa ja etelämeren risteilyaluksilla. Musiikin, laulun ja rytmin voimaa ei pidä eksorkismia tai muita hengentieteitä harjoitettaessa väheksyä!

Latasin kukullin vihkivedellä, lorautinpa vielä varoiksi kunnolla pirtua sekaan. Ties mitä iljettävyyksiä demoni oli saanut ikäneidin haaroväliinsä sullomaan, joten pieni desinfiointi ei todellakaan olisi pahitteeksi.

Tarkastelin potilasta. Tämä tulisi olemaan kohtalaisen helppo tapaus, vaikka eksorkismin kohteena olikin kaikesta päätellen melkoisen väkevä sexuaalidemoni. Vaikka demoni onkin luonteeltaan pääosin henkinen ilmiö, niin kuten mikä tahansa loinen, se on myös riippuvainen kantajansa hengen- ja ruumiinvoimista. Neiti N.N. oli hengenvoimiltaan selkeästi kretinismiin taipuvainen ja fyysisestikin hento.

En käynyt aikailemaan, sillä mieleni teki jo tissibaariin vetämään perseet, joten roiskaisin kukullilillisen vihkivettä vuodesohvaan sidotun horiskon miehustalle. Edes kelpo B.S. Müllerin raivokas messuaminen ja kipakka tico tico – komppi ei peittänyt eläimellistä mölinää, joka potilaasta lähti. Tarkasteli vihkiveden aiheuttamia jälkiä. Iho oli näiltä kohdin hieman punoittava, mutta palovammoja ei esiintynyt. Hyvä. Demoni oli heikentynyt merkittävästi, joten olimme ajoittaneet manauksen aloituksen täydellisesti.

Latasin kukullin uudelleen vihkiveden ja pirtun seoksella ja otinpa siitä siinä sivussa kunnon huikan itsekin. Säädin kukullin asentoon ”meedium” ja survoin sen mummoraiskan tuhkaluukkuun. Demoni päästi eläimellisen ulvaisun, mutta en antanut sen häiritä, vaan napsautin maasturin käynnistyskaapelit kiinni lerppatisseihin ja akun napoihin. Palavan lihan haju ja nisistä sinkoilevat kipinät kertoivat, että enempää fyysistä kipustimulaatiota ei tarvittu. Tämä oli hyvä asia, sillä näin saatoin polttaa kelpo sikarin loppuun, sen sijaan että olisin joutunut sullomaan sen vanhuksen vaginaan.


Kehotin Mülleria tarkkailemaan silmä kovana potilaan nännipihan seutua, sillä tarkkaan säädelty nisästimulaatio tulisi jakamaan demonin huomion sopivasti kukullin aiheuttamien anaaliärsytysten kanssa. Luin Mestari Siitoimen okkultismin perusteoksesta Musta Magia demonin manausloitsun:

”Himmene nyt, Hiien hurtta, Raukea, Manalan rakki,
Lähe pois kohusta, konna, Maan kamala maksoista,
Syömästä syänkäpyä, Pernoa pehkomasta,
Vatsoa vanuttamasta, keuhkoloita kiertämästä,
Napoa navertamasta, Ohimoita ottamasta,
Selkäluita luistamasta, Sivuja sivertämästä!”


Tämän jälkeen käskin demonin painua sian vittuun. Sinälläänhän on sama, mitä eksorkisti toimituksen aikana lukee, luetun sisältö ei ole niinkään merkityksellinen, kuin lukijan oma hengenvoima ja vakaumus. On lähinnä viihdeteollisuuden syytä, että kuvitellaan latinankielisten manausten olevan erityisen voimallisia. Demonin ulos-käskemisessä ei myöskään ole syytä hienosteluun tai merkillisiin kielikuviin, demoni on kuin nainen, joka lopulta uskoo, kunhan sille riittävän vakuuttavasti huutaa.

Edellä kuvailtua loitsuakin käytin, koska se rimmasi mukavasti B.S. Müllerin jo hieman horjuvaan marakassikomppiin, yhtä hyvin olisin voinut lukea demonille veikkaustuloksia. Kuten jokainen salatieteiden merkittävä tutkija, osaan sujuvasti latinan kielen, jota myös demonit toki käyttävät, ei siksi että niiden erityisesti tarvitsisi, mutta kunhan vaan haluavat olla olevinaan.

Olen tässä muita salatieteilijöitä silmällä-pitäen lainannut hyvinkin tarkkaan demonin äännähtelyä, sillä tämänkaltaista autenttista ammattidemonologin translitteroimaa materiaalia on äärimmäisen vähän tallennettuna sähköisin välinein. Uskon, että tästä aineistosta riittää tutkimusmateriaalia vielä vuosiksi eteenpäin. Olkoonkin, että ääninauha sisältää pitkälti sekavia äännähdyksiä, alatyylisiä ilmauksia ja rivouksia, tämän materiaalin arvoa ei voi kiistää. Kursiivilla merkityt kohdat ovat neiti N.N:n alitajunnan aiheuttamia niin sanottuja sijaisrepliikkejä, tämä ilmiö on varsin tunnettu eksorkismin piirissä. Demonin puhutellessa olen käyttänyt normaalia kirjasinlaatua.

Suullisen manauksen lisäksi karkoitin demonia voimallisesti raipalla läiskimällä ja kuten muistanet, hyvä lukijani, ärsyttämällä nännipihaa sähköisesti. Mikäli haluat eläytyä eksorkismimenojen tunnelmaan täysin, kehoitan sinua laittamaan pekonia paistinpannulle tirisemään, kepeää brasilialaista bossanovaa soimaan ja läiskimään kämmenpohjaasi herkeämättä nahkalompakolla seuraavaa lukiessasi:

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Karhunampuja Martti Kitunen. Rai rai rai. Tsiiiiiih. Kna kna kna kna. Minä siihen että. Minä siihen että. Tsiiiih viu viu vittu. Sviddui että tämmöstä näin.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Valtakunta hevon peniksestääääääääh! Eleysian mysteerit ja Ebolajärven jää. Achtung! Karitsa olen ja jalopeurahh.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Pojat. Pojat. Raikulipoikia… Minä annan teille arkustani kultaa. Rahaa ja valtaa minä annan kaikille, mutta päästäkää saatanan desantit. Hoc est corpus meum.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Rakastasä mun munaa? Rovastinna ottaa lisää kahvetta ja pullaa. Cum grano salis.. Gringo. I am gringo.Niih…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Esplanadin puistosta poimittu nainen, tuomarismiehen rakastajatar. Prih prih prih prih knat. Sturmpanzerit tuloo.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Anna sitten edes jumalauta pilluaaah! Junapillua. Jumalan pillua. Desinit in piscem mulier formosa superno äläst prät.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Taivas sentään. Leivonen. Kanjonin lauuuuh! Haluun että sä kuoleeeet! Minäkö? Äläst! Pulska poika…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Hhe. Enerkheh. Kraiiits älämä tätä. Skollerii, nyt skoijaat. Kah! Eipä minua sukuuni katsomatta naiteta. Expertus dico. Impi. Impi se on. Impi.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Vähäjärven Martti meni yöllä kirkkoon ja tuli takaperin ulos. Nein! Crede experto.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Elämä on kuin varjo häilyväinen! Credo quia absurdum da bananas.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Ä. Ä. Ä. Ä. ä. Ihan värisyttääää. Nää-ä äät. Bäwäwäwäwä tajuuksä mä sanon bäwäwäwä. wä.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Äääts. Ymmmts. Äääts. Ymts ääts. Tsai. Ihanaa viinaa! Hulda lähtee yön selkään taiteilijan matkaan! Optimas ferias hiemales…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Niilo Tarvajärvi pelasti… Vedestä teki Väpä viinaa, näin. Näin. Sydämen nimipäivät. Seppo Seppo Seppo.…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Poniratsastus a 5 mk.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Lupus in fabula! Se kyllä tiedetään. Vittuuuu ffffuuh! Jalokiviä ja kultaa ja Matti Haapojan aarre. Argumentum baculinum.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Kyllä sitten kelpais. Ei meillä herrastella. Vähän vaan sianreunusta leivälle SIANVITUN ja jo särvittää niin. Kus on mun hopoti?

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: K J Läng (Lång, edesmenneen vankeinhoidon johtaja??? Translitteroijan huom.), kuppi kullitettiin. Kuppin nuinh. Kuppi kulliin. Kuppi nurin. Ai älälälälälätsä tsäh. Plaudite... Plaudite. Plaudite. Argumentum baculinum…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Sonderkommando. Nuih. Vnnn dbln tsi tsi tsi. Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure…

Demoni alkoi kuulostaa epäröivältä. Se oli selvästi menettämässä otettaan neiti N.N:stä. Hiki otsalla helmeillen B.S. komppasi marakasseilla. Hänen keskittynyt, mutta villi katseensa kertoi että demonin kaa selkeästi häiritsi häntä. Katsoin parhaaksi vahvistaa kelpo kuomaa vielä tukevalla annoksella spriitä, vaikka hän oli jo sangen juovuksissa ja kunnon viivalla farmaseuttista metamfetamiinia, joka sotatantereella tunnetaan paremmin nimellä pervitiini.

Nyt oli aika armoniskulle. Sulloin käänteisen krusifiksin mummonartun limalompakkoon ja huusin kaikin voimin: ”O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!” Demoni päästi korviasärkevän rääkäisyn ja oli poissa. B.S. Müller lopetti marakassien vatkaamisen ja katsoi pälyillen Päivi Mariaa. Demoni oli kuin olikin poissa, eikä suinkaan siirtynyt sikaan; Päivi Marian katse oli vilpitön, enkä tuntenut siinä pahan läsnäoloa.

Kunnon päivätyön tehnyt B.S. Muller riensi oksentamaan parvekkeelta samalla kuin irrotin käynnistyskaapelit mummon nisistä. Ei sillä etteikö tuo olisi tuossa voinut hetken vielä käristelläkin, mutta en halunnut käyttää liiaksi virtaa, sillä maasturi oli perin raskas työntää käyntiin. Irrotin köyden, pakkasin manaustarvikkeet laukkuuni ja valmistauduin lähtöön. En halunnut olla paikalla, kun neiti N.N. saavuttaisi tajuisuutensa, sillä hän epäilemättä käsittäisi tilanteen joltisenkin väärin, sillä demonin uhrit harvoin muistavat olleensa tämän vallassa.

Hämmästyksekseni vanha kunnon B.S. oli kadonnut kuin maan nielemänä. Hetken epäilin jopa demonin olleen tämän merkillisen katoamisen takana, mutta tila oli selkeästi hengenvoimsta puhdas, vaikka paskaa muutoin olikin katossa saakka. Pahojen aavistusten vallassa riensimme parvekkeelle Päivi Marian kanssa. B.S. Müller oli oksentanut niin voimallisesti, että oli siinä yrjöä pusertaessaan tullut tippuneeksi parvekkeelta, tämän ajatuksen vahvisti jalkakäytävällä laajenevassa veriyrjölammikossa makaavan kanssaeksorkistin liikkumaton hahmo.

Riensimme Müllerin avuksi, tämä ei helpotukseksemme ollut kuollut, vaikka olikin syvästi tajuton. Usein Lusiferin soldaattien ja kenttätutkijoiden kohtaloksi koituu poistuminen tuonpuoleiseen saappaat jalassa, mutta vielä hänen aikansa ei ollut koittanut. Ajoimme nopeusrajoituksista ja liikennevaloista pahemmin piittaamatta lähimpään päivystävään terveyskeskukseen, jossa aivotärähdyksen saanut kelpo B.S. otettiin tarkkailuun.


Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos






.

maanantai 24. tammikuuta 2011

Kenttämanausta Pohjanmaan lakeuksilla, osa III


Edellisessä blogimerkinnässäni jäin kertomuksessani vaiheeseen, jolloin olimme kanssaokkultisti B.S. Mullerin kera saapuneet sexuaali-demonin riivaaman neiti N.N:n tykö. Sittemmin B.S. on päässyt sairaalasta, messuemäntä Svetlana kadonnut ja vienyt mukanaan Päivi Maarian, supikoiran turkista valmistetun karvalakkini, matkapuhelimeni ja metamfetamiinin, kun olin pirtun juomisesta väsyneenä vetäytynyt hetkeksi lepäämään kylpyhuoneen lattialle.

Muutoin en pidä tapahtunutta suurenakaan vahinkona, huoria kasvaa lähiöissä koko ajan lisää, vaatetavaraa ja matkapuhelimia saa uusia, mutta Päivi Marian sikavarkautta pidän henkilökohtaisena loukkauksena, sillä ehdimme suuresti mielistyä tähän porsaseläimeen. Sydämistyin asiasta jopa siinä määrin, että tilasin Vaasasta pari tuttua torpeedoa Svetlanaa jäljittämään, sillä haluan Päivi Marian takaisin elämääni.

Eli jos sinä lukijani kohtaat pohjoisessa suurikokoisen emäsian kanssa matkustavan karvalakkipäisen hampaattoman venäläisen huoran, ota yhteyttä allekirjoittaneeseen, lupaan tarjota 1.000 euroa kaikista vihjeistä, joiden avulla Päivi Maria saadaan takaisin. Mutta ei kiirehditä asioiden edelle, vaan jatkakaamme kertomustani siitä, mihin viimeksi jäin:


Jo ovelta vastaamme huokui erinäisten ruumiin eritteiden katku ja ikä-neidille ominainen tyypillinen pistävän kitkerä lemu, joka kertoo viriilin sexuaalivoiman täyttämän miehen nenään, että nainen on vitunvoimaltaan heikko eli munasarjoistansa maho, eikä näin ollen enää kykene täyttymään miehen siemenestä. Vanhus-sexistä en muutenkaan liioimmin pidä, onhan meidän reserviupseerien keskuudessa leikkimielinen sanonta, että kunhan pillunkarvaa omasta takaa kasvaa, niin siinäpä on morsmaikkua kerrakseen. Nussimaan emme kuitenkaan olleet tulleet, ellei se olisi aivan välttämätöntä, vaan sielunhoitoa harjoittamaan.

Huoneisto oli lohduttoman näköinen. Tämä ei ollut meille mitenkään yllätys, sillä demonin riivaamaa nainen muuttuu lähestulkoon aina koti-hengettärestä päinvastaiseksi, eli sotkee talouden eritteillään ja rikkoo kaiken mihin käsiksi pääsee. Sekasorrosta ja ruumiinerite-kuorutuksesta päätellen demoni oli vallinnut neiti N.N:n vähäistä mieltä jo pidemmän aikaa.

Salatieteen historia tuntee myös yhden päinvastaisen tapauksen 1950-luvulta, jolloin Tuhatmulkku-Hannana aikanaan tunnettu morfinisti, satama-huora ja irtolainen demonin valtaan jouduttuaan lopetti kuljeksivan ja epäsosiaalisen elämäntyylinsä, kävi kylvyssä sekä emäntäkoulussa ja päätyi hyviin naimisiin hormoni- ja lisäainemiljönäärinä omaisuutensa kasaan keinotelleen armenialaista sukuperää olevan vuorineuvos X:n (nimi poistettu Seuran lakimiehen vaatimuksesta) kanssa.

Pian olohuoneen vuodesohvan alta kantautunut vikinä kiinnitti huomiomme. Päivi Maria, luonteeltaan utelias ja avoin emakko kun oli, meni tarkemmin tutkimaan vuodensohvan alla piileksivää demonia. Neiti N.N. yritti puolustaa piilopaikkaansa leipäveitsellä sohien, mutta yhdessä saimme tämän palavasilmäisen, repaleiseen aamutakkiin ja eipä juurikaan muuhun verhoutuneen mummo-ihmisen hätisteltyä liikkeelle. Päivi Marian keskittyessä syömään parempiin suihin eteisen peiliin hangattua kääre-torttua onnistuimme piirittämään vanhuksen nurkkaan.

Horo irvisteli, murisi ja koetti tavoitella meitä leipä-veitsellä. Kun tilanne alkoi lopulta käydä turhan uhkaavaksi, katsoin parhaimmaksi tainnuttaa horiskon napakalla kiertopotkulla korvalliselle. Olinhan jo ylioppilaana kokenut savaten eli ranskanpainin hopeisen hansikkaan taitaja ja päivittäinen ahkera harjoitus takasi, että mummo tipahti laakista. Potkimme vielä hetken haaskaa niin että kylkiluut rutisivat, ei sillä että tämä varointoimenpide olisi ollut mitenkään tarpeen, vaan siksi koska tämänkaltaista tilaisuutta harvoin tulee.

Kumihansikkain ja esiliinoin suojattuina nostimme varovasti ylen törkyisen, haisevan ja eritteiden kuorruttaman vanhuksen vuodesohvalle. Tukahdutin talouskumin aisti-ärsytyksen aiheuttaman äkillisen halun runkata vimmatusti, sillä siihen ei nyt olisi aikaa. Sidoimme potilaan paikalleen niin, että demoni ei pystynyt tekemään vahinkoa tai pakenemaan. B.S. Müllerin pitäessä silmällä potilasta ja nauttiessa runsaasti väki-viinaa hengenvoiman nostattamiseksi valmistelin manauksessa tarvittavat välineet ja puin ylleni mysterionkielen edellyttämän rituaaliasun, eli silinterihatun, valkoiset sormikkaat, frakkiasun ylä-osan ja syntymättömän ponivarsan nahasta valmistetun kalukukkaron.

Asusteilla on tyyliseikkojen lisäksi myös okkulttis-maagisia ominaisuuksia, suojaavathan valkoiset sormikkaat demonilta, valkoisen ollessa viattomuuden ja uudestisyntymän symboli-väri, mikäli manausrituaaleissa joutuu turvautumaan ns. sormipillulla koittamiseen. Myös kalukukkaron materiaalina käytetty syntymättömän orieläimen nahka on ensiarvoisen tärkeää, näin eksorkisti voi varjella sexuaalienergiaansa demonilta, sillä on sanottu, että viattoman ylitse ei demonin voima pysty. Ylipäätään järjestys ja siisteys eksorkismissa, sadomagiassa ja väkivaltasexissä on järkevää, kun pitää tarvittavat välineet hyvässä ojennuksessa, niin suoritus ei kärsi.

Kun olin valmis, otin varoiksi ja mielen virkistykseksi tuhdisti vihkiveteen lantrattua viinaa suojelemaan ruumiin-aukkojani demonilta. Kuten kansanparantajana kunnostautuneen turkulaisen Pallivahan-Paavon jälkeenjäänyttä muistiinpano-materiaalia tutkimalla on selvinnyt, Suomen kansan vanha kätketty perinnetieto kertoo: ”Mikäli naisdemoni mieheen ryhtyy, seuraa siitä mielen pahoiteexi ja vaivoiksensa miehimys, elikkä yx vallan rämehomo". Homouden vitsausta en vaivoikseni kaivannut, joten olin erityisen perusteellinen suojautuessani viinaksin.

Demonin häätämiseen on kaksi tietä, eli kivun tie ja hengenvoiman tie. Näitä kahta menetelmää yhdistämällä saavutetaan parhaat tulokset. Samalla, kun demonia manataan hengenvoimin, tuotetaan potilaan vartalolle kovaa kipua, mieluummin erogeenisten alueiden kautta. Tällöin saavutetaan monen-mielinen tila, jossa demonin huomio jakautuu eksorkistin, itsen ja potilaan välillä jopa siinä määrin, että demoni menettää otteensa ja on kohtuullisen helppo manata pois vaivaamasta. Lopuksi sytytimme laadukkaat sikarit, sikarin aromikas tuoksu oli omiaan peittämään huoneistossa leijuvaa silmiä kirvelevää löyhkää, samoin palava sikari on oiva väline potilaan vartalon äkilliseen stimuloimiseen. Myös sadomagian harjoittamisessa hyvällä sikarilla on paikkansa ja humidorikin on koko ajan käden ulottuvilla.

Myös nuorten naisten sexuaalihäiriöiden ennakoivaan hoitoon ruumiillinen kipu, jopa suoranainen fyysinen kuritus henkisestä alistamisesta puhumattakaan on myös oiva keino, jota tulee harjoittaa säännöllisesti, mieluummin useita kertoja päivässä ja antaumuksella. Ei sillä että tähän olisi tosiasiallisesti paljoakaan syytä, mutta kun ottaa huomioon, kuinka kuluttavaa ja raadollista eksorkistin työ henkisesti on, puhumattakaan usein kohdattavasta ruumiin-saastasta, kuten virtsasta, ulosteista ja ylenannosta, niin tällainen pieni lisä-arvo on mielestäni sangen kohtuullista eksorkismin harjoittajalleen aiheuttamaan mielen-vaivaan suhteutettuna.

Potilas alkoi siis pikku hiljaa virota tajuttomuustilastaan, tosin en ollut varma mulkoiliko meitä köysimytystä demoni vai ikäneiti, hyvin usein näiden erottaminen toisistaan normaalioloissakin on sangen vaikeaa. Olimme valmiita aloittamaan manauksen.

Hyvä lukijani! Koska demonin manaamiseen liittyvän ääninauhan translitterointiin kuluu runsaasti aikaa ja varsinkin viinaa, koska näkyypä peijakas ryyppiputki jääneen päälle, julkaisen Pohjanmaa-trilogian neljännen osan jokusen päivän kuluttua. Koska kyse on salatieteellisesti näinkin ainutlaatuisesta materiaalista, katson velvollisuudekseni varmistaa aineiston oikeellisuuden perusteellisesti. Ja Svetlana, sinä portto! Palauta sika tai kuset pian verta!

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

Leonin Hengenlastuja




Kenttämämanaustrilogian viimeistä osaa työstäessäni haluan esittää sinulle, hyvä naislukijani, ainutkertaisen tarjouksen. Hyvä Nainen! Olen valmis vihkimään neitsyitä Lusiferille otollisiksi nartuiksi sadomaagisin tantraseximenoin! Samalla hedelmöitän maljasi germaanis-arjalaisella valloittajasoturin siemenellä. Mikäli olet laillisen ikäinen, terve neitsyt-nainen, ota rohkeasti yhteyttä ja varaa aika.

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

perjantai 21. tammikuuta 2011

Kenttämanausta Pohjanmaan lakeuksilla, osa II


Hyvä lukijani! Kirjoitan tämän kenttäreportaashin toista osaa Haukiputaalaisesta matkustajakodista käsin. B.S. Müller on edelleen paikallisen terveyskeskuksen vuode-osastolla, mutta hänen tilansa on vakaa. Mutta älkäämme rientäkö asioiden edelle, vaan edetkäämme tapahtumien kronologisessa järjestyksessä. Kuten asiaan perehtyneet lukijamme muistanevat, olin saanut sexuaalidemonin riivaamalta ikä-neidiltä avunpyynnön ja nyt jatkan siis kertomustani:

Raskaisiin mietteisiin vajonneena keräsin tutkijankammiostani tarpeellisia sexuaalimaagisiin menoihin tarvittavia välineitä ja hiljentyäkseni hetkeksi meditoimaan kaikkein pyhintä hallitsevan Baphometin patsaan äärelle. Tiibetin ylängön erakkohylkiöiden luona oppimieni masturtranssitekniikoiden avulla saavutin astraalitason vaivatta. Kutsuin kryptisin käsimerkein Lusiferia ja katso, hän tuli ja näyttäytyi edessäni palavan Kali-Parvatin hahmossa. Lusifer antoi minulle siunauksensa. En epäröinyt enää, sillä olin salavoimassa pyhitetty ja väkevä. Olin valmis kohtaamaan demonin.

Pakkasin lääkärinlaukkuuni kukullin, verta, raamatun, marakassit, rituaaliasun, viinaa ja vihkivettä kyytipojaksi, Mestari Siitoimen salatieteelliset merkkiteokset Musta Magia I & II, nipun köyttä, raippoja, japanilaiset nännipuristimet, vähäisemmälle mystikolle Matrjona Grigorjevna Rasputinalle aikoinaan kuuluneen salatieteissä paljon käytetyn käänteisen krusifiksin ja varoiksi vielä rullan ilmastointiteippiä. Pitää olla valmistautunut kaikkeen, niinpä otin mukaan myös .357 Magnumin, sillä olimme menossa syvälle pohjoisen maaseudulle, joka tunnetusti on villiä ja vihamielistä tienoota varsinkin ulkopaikkakuntaisia kohtaan.

Onhan Mestari Siitoin todennut ”meillä on täällä aina Magnumit valmiina hei”, jonka voi käsittää myös monimerkityksellisesti. Kyllä. Ammukset eivät lopu ja kalu seisoo, kuten Lusiferin ja Suomen armeijan upseerilta voi odottaa. Kuivaa ruutia löytyy aina tarvittaessa, kiertäähän reserviupseerien piireissä vieläkin kaskuna anekdootti siitä, kuinka aktiiviupseeriaikoinani olin nussinut vedonlyönninomaisesti einesmaksalaatikkoa ja tämä suoritus oli poikinut minulle laatikollisen hyvää belgialaista trappistiolutta. Päätin hetken harkittuani vielä ottaa varoiksi B.S. Müllerille vaimoni talousrevolverin.

Odotimme yhteyshenkilöä teurastamon lastauslaiturilla. Olin juuri tästä syystä valinnut kulkuneuvoksi maasturin, sen sijaan että olisimme tehneet matkaa mukavammin Mercedeksellä. Maasturissani on tavaratilassa säällinen koirahäkki, jonne mahtuu hyvinkin vaimo ja molemmat koirat yhtä-aikaisesti, saati sitten sika. Teurastamon laitosmiehenä toimiva entinen raisiolainen kylähullu, tuhopolttaja ja haudankaivaja Salakullittelija-Sepponen (nimi muutettu Seuran lakimiehen vaatimuksesta) oli minulle suuren palveluksen velkaa, jonka hän saisi näin porsasvarkaudella lopullisesti kuitatuksi. Olinhan saanut 1970-luvulla estetyksi Sepposelle varsin kiusallisen ruumisrauhan häpäisyyn ja vainajaan sekaantumiseen liittyvän oikeudenkäynnin vetoamalla tuttuun tuomariin, joka naisten nimettömiin pukeutumisen lisäksi tunsi suurta intohimoa Lusiferin kanssapalvelemiseen.

Sepponen oli toimittanut Turun Hengentieteen Seuralle erilaisia maagisissa riiteissä tarvittavia eläinten sisä-elimiä, luita ja verihurmetta. Suojelupoliisi tutki aikanaan myös väitettä, jonka mukaan Salakullittelija-Sepponen olisi välittänyt 1970-luvun alkuvuosina ihmis-ruumiita ja niiden osia ruumis-sexiin taipuvaiselle Neuvostoliittolaiselle korkean tason diplomaatille sekä yhtä lailla okkultisteille salatieteellisiin menoihin. Allekirjoittanutta kuulusteltiin myös useaan otteeseen tästä tapauksesta, mutta kielsin jyrkästi tietäväni mitään tästä tapauksesta ja kiellän edelleen. Ja vielä terveisiä Suojelupoliisin komisario X:lle (nimi poistettu Seuran lakimiehen vaatimuksesta), jos et tiennyt keneltä muijasi sai veneerisen sankkeritaudin alapäävaivoikseen, niin nyt tiedät.

Salakullittelija-Sepponen oli käynyt tuon niin monelle pikkurikolliselle tutun tien, koulukodista alkoholia ja huumeita käyttäväksi pikkurikolliseksi, vankilaan, hengellinen herätys Helluntaiseurakunnassa, uudelleen retkahtaminen huumehurmeiseen rikolliseen amok-juoksuun, uusi vankilakeikka, uusi hengellinen herätys Uurim-Seurakunnassa, josta hän oli sittemmin erkaantunut ja päätynyt säällisiin päivätöihin teurastamolle seuraavaa hengellistä herätystä tai huumeisiin retkahtamista odotellessa. Hämmästykseksemme Sepponen raahasi autooni liki 200-kiloisen emakon, vaikka olin pyytänyt vain pientä porsasta.

Nimesimme emakon Päivi Mariaksi Jeesus-Kristuksen maallisen äidin Neitsyt Marian ja vuosittain 15. elokuuta vietettävän Marian Ilmailupäivän kunniaksi. Salatieteellisen mysteriokielen hienovaraisiin vivahteisiin kuuluu, että kaikki liittyy kaikkeen, pienimmilläkin yksityiskohdilla on merkitystä. Tätä seikkaa Mestari Siitoin painotti meille herkeämättä. Se, että demonin petkuttamiseen valittu sika oli nimetty Päivi Mariaksi, oli yhtä olennaista kuin valinta, että tulisin suorittamaan manausrituaalin pelkkään silinterihattuun, valkoisiin sormikkaisiin ja frakkipuvun yläosaan ja syntymättömän ponivarsan nahasta valmistettuun kalukukkaroon pukeutuneena B.S. Müllerin soittaessa rytmikkäästi marakasseja.

B.S. Mullerin ajaessa lähdimme kohti pohjoista. Itse nostatin hengenvoimaa juomalla Kosken-Korvan viinaa ja rukoilemalla ääneen Lusiferia. Tarkoituksemme oli ehtiä illaksi perille, koska epäilimme, että Päivi Marialle hotellihuoneen hankkiminen olisi ollut perin hankalaa ja kylmään autoonkaan emme sitä halunneet jättää. Olimme jo ehtineet suuresti kiintyä Päivi Mariaan, sen verran vetävä kinkku se oli. Myös viinaa Päivi Maria otti kuin mies, mikä osaltaan lisäsi sikaa kohti tuntemaamme arvostusta. Painotettakoon, että kiintymyksemme sikaan oli puhtaasti henkisellä tasolla, minkäänlaisia zoofiilisia värähtelyjä ei välillämme ilmennyt.

Olin yrittänyt soittaa neiti N.N:lle useasti, mutta puhelimesta kuului vain röhkimistä, limavitun haistattelua ja tukahtuneita voihkaisuja. Lopulta puheluihin jätettiin tyystin vastaamatta. Emme kuitenkaan olleet liiaksi huolissamme, sillä kuten jokainen salatieteisiin perehtynyt nekromantikko ja eksorkisti sangen hyvin tietää, uhrin heikentyessä demonin tästä uuttama hengellinen energiakin vastaavasti vähenee, jonka seurauksena uhri päätyy usein horroksen kaltaiseen unen ja valveen välitilaan ja tämä tila voi pysyä muuttumattomana viikkoja, jopa kuukausia. Mikäli se vanha horo ei ollut hyytynyt lumihankeen, löytäisimme hänet hyvinkin todennäköisesti tallesta kotoaan virtsalammikosta kuolaamasta viiden kilon savipaska mummopöksyn puntista tursuen.

Matkalla pysähdyimme pikaisesti ostamaan Päivi Marialle viinerin ja pilli-mehua eväiksi sekä punssikahville X:n kunnan (nimi poistettu Seuran lakimiehen vaatimuksesta) nimismiehen pakeille, joka on tuttuni armeija-ajoilta, jolloin hänet tunnettiin alokkaiden keskuudessa Sonkajärven Sadistina. Tämä vanha kunnon viikseenvetäjä oli intohimoinen häpykarvojen keräilijä ja siinä samalla kahvia nauttiessamme saimme nähdä kansioittain pillunkarvaa jos jonkinmoista, olipa kokoelman arvokkain kohde peräti reliikki, kuten tuttuni totesi, tavattoman runsaan intiimialueen karvoituksen kasvun vuoksi pellavan suojelijaksi nimetyn, ortodoksisen kirkon kanonisoiman pyhittäjämarttyyri Anastasia Roomalaisen perävako- elikkä pyllynsilmäkarvoitusta, joka perimätiedon mukaan oli otettu talteen, kun tätä oli hehkuvilla pihdeillä kuvernöörin sotilaiden toimesta puristeltu ja nisistään irti leikattu.

Kelpo nimismieheltä saimme myös hankittua kohtuuhintaan kahdeksan litran kanisterin virolaista spriitä ja hieman metamfetamiinia varoiksi. B.S. Mullerin epäillessä, josko tuossa olisi liiaksikin viinaa kahden miehen tarpeiksi, muistutin hänelle, että varmuus on paras, manatessa tulee helposti jano joten liikaa viinaa ei ole olemassakaan ja oikein käytettynä viina on lääke ja lääkettä totisesti tulisimme vielä tarvitsemaan.

Naisia riivaava sexuaalidemoni on kuten tyypillinen uhrinsakin hengenlahjoiltaan kohtalaisen rajoittunut. Tällaisen demonin voima ei perustu älyyn, vaan sitkeyteen. Kuten nainen, feminiininen sexuaalidemoni ei kykene älylliseen mielten mittelöön, vaan turvautuu mieluummin menstruaatioenergiasta kumpuavaan jankuttamiseen, kiristämiseen ja kiukutteluun. Myös tavattomia latteuksia ja epäloogista ajattelua eri variaatioin loputtomasti toistettuna tulisi olemaan vastassa. Tällöin saattaisi laiton piriste olla paikoillaan, kuten pervitiini aikoinaan kaukopartiomiehillä, sillä manausrituaali voisi hyvinkin jatkua useiden päivien ajan.

Muutoin pidänkin tällaisten huumeaineiden käyttöä varsinaisena rapanistien touhuna. Jos ei viinaa osata ottaa, imeköön sitten maitoa äitinsä tissistä. Mielestäni kaikkia huumehörhöjä ja pilven pössyttelijoitä pitäisi ampua takaraivoon järeäkaliiberisella käsiaseella ja sen jälkeen jauhaa nämä hepoheikit minkin rehuksi tai vastaavasti käyttää moottoritien täytteeksi. Pilvenveikot varsinkin ovat erityisen ärsyttäviä otuksia, näitä kikattelevia vätyksiä tekee mieli lyödä tavatessa avokämmenellä kasvoihin.

Matka sujui kommelluksitta, pysähdyimme kerran tankkaamaan, syömään poronkäristystä ja siinä samalla pissitimme Päivi Marian. Maasturini autonavigaattorin opastaman saavuimme iltayöstä neiti N.N:n kerrostalon pihalle. Päivi Maria vinkui levottomasti, sillä se oli villieläimen valppailla aisteillaan havainnut välittömästi ilmapiirissä pahaenteistä uhkaa.

Toistuvista yrityksistä huolimatta kukaan ei vastannut ovisummerin painalluksiin, joten B.S. Müller kietoi nahkatakkinsa kätensä ympärille ja löi sen oviklasista läpi. Tämänkaltainen käytös ei sovi herrasmiehelle ja salatieteilijälle, joka toteuttaa joka hetki mysteriokieltä teoissaan ja olemuksessaan, mutta nyt oli kyse ihmishengestä, joten jouduimme tältä osin tinkimään periaatteistamme.

Löysimme neiti N.N:n asunnolle helposti, sillä seinät oli sotkettu kauttaaltaan raamatunlauseilla, porno-lehdistä leikatuilla leikkeillä ja erinäisillä ihmisruumiin eritteillä. Satuinpa havaitsemaan seinällä myös kokoelmistani puuttuvan Ratto-Lehdessä julkaistun Veikko Ennalan pakinan, mutta se oli harmikseni liimattu seinään verisellä paskalla, joten en tohtinut ruveta sitä irrottamaan. Soitimme aikamme ovikelloa ja jyskytimme ovea, mutta tuloksetta. Kun B.S. Muller tuli kokeilleeksi ovea, havaitsimme ettei se suinkaan ollut lukossa. Repäisin oven auki, mutta edes rappukäytävässä leijunut etova virtsan, paskan ja mahahappojen löyhkä ei ollut valmistanut meitä näkyyn jonka kohtasimme…

Hyvä lukijani. Jatkan kertomustani tästä seuraavassa blogimerkinnässäni, sillä raskas työ vaatii totisesti raskaat huvit ja nyt aion viettää muutaman vuorokauden umpihumalassa naapurihuoneen asukkaan, messuemäntä Svetlanan kanssa, joka on suureksi harmikseen yökerhosta pikkutunneilla palatessaan oksentanut molemmat hammasproteesinsa lumihankeen ja samalla hukannut nertsiturkkinsa vasemman hihan. Jälkimmäisellä seikalla ei ole kannaltani suurtakaan merkitystä, mutta ensimainitusta vahingosta on syytä ottaa kaikki hyöty irti.

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos.

keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Kenttämanausta Pohjanmaan lakeuksilla, Osa I





Olen saanut kirjeitse avunpyynnön Pohjanmaalta eläkkeellä olevalta neiti N.N.ltä. Tämä syvästi harras Isä-Jumalan soldaatti, Jeesuksen–Kristuksen palvelija ja pelastusarmeijan entinen aktiiviupseeri on huomannut kärsivänsä viimeaikaisista runsaista vaginaalisista sexuaalihäiriöistä, joiden uskoo olevan ylimaallista eli demonista alkuperää. Myönnettäköön, että aluksi pidin potilaan käytöstä normaalina ikä-neidin tunne-elämään väistämättä kuuluvana sexuaalihysteerisenä vaiheena, mutta mitä pidemmälle tapausta tutkin, sitä selvemmin oli havaittavissa, että olemme tekemisissä demonin kanssa, vieläpä varsin väkevän demonin.

Ensi alkuun oireet olivat ilmenneet voimallisena kutinana ja poltteena perspillun alueella ja miltei ylitsepääsemättömänä himona itsesaastutukseen. Neiti N.N. oli vieläkin äitinsä jäljiltä, eli kaikin puolin neitseellinen ja hyveellinen naisihminen, eikä sexuaalielämä ole häntä aiemmin millään tavalla viekoitellut. Sitä suuremmalla syyllä nämä eläimelliset vietit järkyttivät häntä ylen määrin. Terveyskeskuksestakaan hän ei saanut apua vaivaansa, ainoastaan oireita helpottamaan antiseptistä voidetta ja runsaan valikoiman psyykeen lääkkeitä.

Oireet pahenivat. Aamuteetä nauttiessaan neiti N.N. kuuli transistoriradiosta Hannu Taanilan äänen kesken aamuhartauden liturgian kuiskutellen viekoittelevan häntä ja ehdotelleen kaikkia ihmisen tuntemia seksuaalisia perversioita ja muutamia muita, joita eivät edes irstaimmatkaan elostelijat olleet tulleet ajatelleeksi.

Edes radion sammuttaminen ei auttanut asiaa, vihjailujen lomaan Hannu Taanila ulvoi kuin susi, kaakatti kuin kanalintu ja vieläpä lauloi virsien lisäksi isojen poikien laulukirjan klassikon Porno Pentti ja presidentti. Lopulta neiti N.N. joutui turvautumaan lääkekonjakkiin ja kolmiolääkeisiin, jotka armeliaasti sumensivat hänen tajuntansa ja säästivät hänet täten pahemmilta mielenjärkytyksiltä. Hyvä lukijani, lainaan tähän kokonaisuudessaan mainitun musiikkiteoksen lyriikan, jotta voitte itse kuvitella, millaisen hermopaineen alaisena neiti N.N. oli:


PORNO-PENTTI JA PRESIDENTTI
(san. Pertti Raasu)


TAAS LINNASSA NYT JUHLITAAN

ON VÄKI TOHKEISSAAN;

SAI PENTTI SINNE KOMENNON -

KUN TARJOILIJA ON.

HÄN NÄYTTI PRESIDENTILLE

TUON HIRMU KYRVÄNPÄÄN -

SE OLI LÄHTÖ PENTILLE

VITTUA MÄISKIMÄÄN.



PORNO-PENTIN TYYLI VAKAA

EESTÄ SEKÄ VÄHÄN TAKAA

KYRPÄ LIIKKUU VAIN

VAIKKA SEISOO SE AIN -

MALLI ON KUIN LIPPUSALOSTA.


PORNO-PENTTI ILMAN GRAKAA

MÄLLIT SINNE TÄNNE JAKAA -

KYRPÄ LIIKKUU VAIN

VAIKKA SEISOO SE AIN -

TEHTY ON SE KOIVUHALOSTA.



HE PÖYDÄN ALLA NUSSIVAT

JA HEILUI OMENAT.

KUN VALSSI SOI JA TANSSITTIIN

LÖI KYRPÄ IKENIIN.

SAI JOKA REIKÄ JOTAKIN

KUN PENTTI LINKOILI -

JA LOPUT BOOLIMALJOIHIN

LAMPUISTA SINKOILI.




Myös postinkantaja oli hänen kertomansa mukaan normaalin kirjepostin ja aikakauslehdet jaettuaan heilutellut peenistään postiluukusta ja huudellut ulkosynnyttimien rahvaanomaisempia nimityksiä. Kun neiti N.N. oli hätääntyneenä yrittänyt torjua etuveitikkaa käteensä sattuneella rottinkisella suksisauvalla, oli hän huomannut, että ponnekkaista yrityksistään huolimatta tulosta ei syntynyt, vaan häntä oli selkeästi ahdistellut ilmiö, josta me rajatieteiden tutkijat käytämme ilmaisua mentula esuriens eli astraalijorma.

Pian neiti N.N. huomasi vetävänsä naiskäteen. Kertomansa mukaan hän ei kykene ollenkaan hillitsemään itseään, vaan tätä iljetyksen muotoa saattaa tapahtua useita satoja kertoja päivässä. Demoni oli myös riivannut hänet juoksemaan aamutakkisillaan pikkupakkasessa paikalliseen osto- ja myyntiliikkeeseen, josta neiti N.N. oli ostanut kaksikin muovikassillista miestenlehtiä, joita hän oli sitten selaillut selkeän kiihotuksen vallassa naiskäteen vetäessään ja lisäksi liimaillut valikoituja lehtileikkeitä ja kuvia pitkin asunto-osakeyhtiön rappukäytävää. Vieläpä oli demoni hänen suullaan maanitellut kaupan myyjää rinnepanolle.

Järkytyksekseen tämä aiemmin niin siveä ikäneiti tapasi itsensä vieläpä tämän tästä sullomasta vaginaansa juureksia, vihanneksia ja muita elintarvikkeita. Myöskään muita kotitaloudessa tarpeellisia kapineita hän käytti tähän tarkoitukseen. Neiti N.N:n mitta täyttyi, kun hän koko yön kärsittyään sexuaalipainajaisista joissa koiruohoviinasta päihtyneet isokaluiset renkimiehet pelkät käärmeitä pursuavat lapikkaat jalassa harjoittivat pirttipöydällä perseraiskausta niin keskenään kun neiti NN:kin kanssa, heräsi hän karhupumppu peräsuolesta sojottaen. Tämän tapauksen jälkeen sain häneltä pikakirjeenä avunpyynnön.

Vaikka minulla onkin juuri nyt hiukan hektistä, työn alla on artikkelisarja naisen asemasta nyky-yhteisössä ja opuntia-suvun kaktusten varttaminen on pahasti kesken, en voi muuta kuin pakata kukullin, Mestari Siitoimen okkultiset mestariteokset Musta Magia I & II ja muita kenttämanaukseen tarvittavia välineitä ja rientää tämän kärsivän naisihmisen avuksi. Demoni on saanut neiti N.N:stä jo vahvan otteen, joten aikaa ei ole hukattavaksi. Mitä kauemmin demoni saa häntä riivata, sitä työläämpää on demoni manata pois.

Lähdemme vielä tänään ajamaan B.S. Müllerin kanssa kohti Pohjanmaata, heti kun olen hakenut paikallisesta teurastamosta rituaalin olennaisena osana kuuluvan nais-sian eli emakon. Mainittakoon, että Turun hengentieteen Seura ei hyväksy minkäänlaista eläimiin kohdistuvaa julmuutta, sika on mukana ainoastaan varotoimenpiteenä, sillä neiti N.N:stä pois ajettu demoni voi etsiä itselleen uutta asuinsijaa lähiympäristöstä, jolloin olemme pakotettuja ajamaan hengen emakkosikaan. Voi myös olla, että otan sian kanssa hieman viinaa menomatkalla, mikäli sille maistuu.

Neiti N.N. on saanut ohjeistuksekseen rukoilla vuoron perään Isä-Jumalaa, Jeesus-Kristusta, Lusiferia ja Saatanaa avukseen, lisäksi hänen tulee vilvoitella sykkivää vulvaansa aamuvirtsasta, etikasta ja talous-soodasta sekoitetulla liuoksella samalla lukien ääneen raamatusta vanhan testamentin psalmien kirjan valikoituja otteita. Olen jyrkästi painottanut hänelle itsesaastutuksen vaaraa, mitä enemmän hän tätä haureutta harjoittaa, sitä voimakkaampi demonista tulee.

B.S. Müller on myös lupautunut avustamaan manauksessa ja lisäksi tallentamaan videokameran kuvanauhalle tämän tapahtuman. Tämän olemme velkaa tuleville polville, sillä meidän kaltaisiamme kokeneita kenttämanaajia ja sexuaalimaagikkoja on jäljellä varsin vähän, vaikkakin Turun Hengentieteen Seuran uusista jäsenistä löytyykin varsin lupaavia kokelaita tätä vaativaa hengentiedettä harjoittamaan. Tämä taltiointi jää siten myös oppaaksi tuleville sukupolville. Haluaisin vielä valistaa sinua lukijani kukullista, joka on tärkein työkalu demonia sexuaalihysteerisestä naisihmisestä pois ajaessa.

Kukulli on lienee salatieteiden historian vähinten tunnetuimpaa esineistöä, vaikka se on selkeästi voimallisin taikakalu, mitä demoneja vaimoväestä manatessa voidaan käyttää. Kukulli on miehistä seisovaa kalua muistuttava jalopuinen fallos, joka kätkee sisäänsä lasisen säiliön pyhitettyä vettä varten ja monimutkaisen mekaanisen koneiston, jolla manaaja voi tarkasti annostella vihkivettä potilaan intiimeihin ruumiinaukkoihin.

Kukullin käyttö vaatii myös suurta taitoa, tarkkaa ajoitusta ja pelisilmää. Allekirjoittanut on harjoitellut vuosia kukullin käyttöä ja vasta nyt koen olevan valmis häätämään sillä kenttäolosuhteissa sexuaalidemonin. Tämä kukullin käytön hankaluus ja vähäinen tunnettavuus liitettynä kukullille ominaiseen ruumiinsisäiseen käyttötapaan on estänyt laitteen käytön leviämistä yleisesti manaukseen. Tarkkasilmäinen salatieteiden tutkija voi toki löytää viittauksia kukullista kautta salatieteiden ja uskonnon historian.

Seuran halussa oleva kukulli on sangen vanha. Perimätieto kertoo, että se on peräisin Espanjan inkvisition kulta-ajoilta, Latiumin Aisankannattajaksi mainitun ja sittemmin kuppaan kuolleen Paavi Gregorius IX jäämistöstä. Useiden välikäsien kautta kukulli päätyi lopulta neljättä päivää kestäneessä kokaiinihuuruisessa maratonnoppapelissä RMS Queen Elizabethin kolmannen luokan hytissä pidemmän linjan satanistille, lampaiden ystävälle ja ruusuristiläisaktiivi B.S. Mullerin isoenolle, joka tunnettin myös vankkumattomana vanhan koulukunnan sodomiittina.

Müllerien suvussa kukullia on varjeltu voimallisena seksuaalismaagisena taikakaluna näihin päiviin saakka. Tällä hetkellä mainittu kukulli on Turun Hengentieteen Seuran pyhimmässä sijaitsevassa kassaholvissa muiden seuran omistamien salatieteellisten arvoesineiden joukossa.

Kukullila on arvoa myös muutoinkin kuin historiallisena artefaktina. Maagisilla esineillähän on ominaisuus, että mitä vanhempia ne ovat, sitä väkevämpää magiaa niiden välityksellä voi harjoittaa. Myös käsityötaidon näytteenä tuo afrikkalaisen sademetsän jalopuusta valmistettu jortikka kellorattaineen ja mekanismeineen edustaa keskiaikaisen käsityötaidon mestarismiesten huimimpia saavutuksia.

Raportoin manausrituaalista jahka olemme palanneet kenttätyöstä, voi olla, että kaikkia yksityiskohtia en voi vihkiytymättömille yleisen turvallisuuden nimissä paljastaa, sillä sexuaalidemonin kanssa ei käy leikkiminen. Kevytmielisesti käytetty sexuaalimaaginen taito on vaaraksi niin käyttäjälleen kuin ympäristölleenkin, sillä onhan kirjoitettu, että naisen seksuaalisuutta voimanaan käyttävä demoni on kaikista demoneista raain, ovelin ja väkevin. Olkaa varoitettu!

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

lauantai 15. tammikuuta 2011

Lusifer auttaa niitä jotka auttavat itseään


Minulta on usein kysytty mikä on salaisuuteni, kun menestyn liike-elämässä, autokaupoissa, naismaailmassa, ravi-totossa ja koiranäyttelyissä ennen näkemättömällä, miltei yliluonnollisella tavalla. Tämä kysymys myös sisältää omalta osaltaan vastauksen ytimen. Juurikin tämä yliluonnollinen elementti, syvällinen kunnioitus ja antaumuksellinen suhde aamuruskon poikaa Lusiferia kohtaan on pitkälti saattanut minut siihen johtavaan yhteiskunnalliseen asemaan taloudellisen ja poliittisen eliitin huipulle, johon toki muutoinkin puhdasrotuisena aatteessa vahvana arjalaisena alfa-uroksena kuulun.

Naisseikkailuni taas ovat pitkälti mestari Siitoimen kehittämän hypnoottis-magneettisen katseen ansiota, jolla naisen kaltainen sielulliselta kehitykseltään, sekä hengen- ja älynlahjoiltaan heikompi olento on helppo lumota. Lukijani, voin paljastaa että olen saanut ilmaiseksi pilluakin hypnoottis-magneettisen katseen avulla, joten tätä mysteriotaitoa ei ole syytä väheksyä. Myös siveellisimmänkin Pihtari-Liisan kaltaisen kyrvänseisottajan saa tällä menetelmällä auliisti levittämään reitensä ja heittäytymään mitä villeimpiin irstailuihin. Tähän oivalliseen seksuaalismaagisen lumovoiman harjoittamiseen palaan tulevissa posteissani vielä.

Muistuttakaamme mieliimme mitä mestari Siitoimen teos Musta Magia I Lusiferin yhteydestä vallan ja menestyksen olemukseen mainitsee:

Lucifer: pitää rakkautta turhanpäiväisenä tunteiluna ja kehityksen jarruna. Lucifer toivoo, että fyysisistä ihmisistä tulisi suuria persoonallisuuksia ja että ihmiset ratkaisisivat kaikki ongelmansa tekniikan ja aineellisen ylellisyyden avulla. Lucifer tukee häikäilemättömiä ihmisiä, jotka oman edun nimissä haluavat heikentää rakkauden sanoman levittämistä. Itsekkyydestä ja häikäilemättömyydestä ja raakuudesta Lucifer pitää ja kuka näin toimii, niin häntä Lucifer auttaa ja tukee kaikin tavoin.”

Kyllä. Nimenomaan Lusifer on oman polkunsa valinneelle arjalaiselle, viikinkien sotaisista heimoista polveutuvalle valloittaja-soturille otollinen jumala, sillä juurikin liike-toimi on Lusiferin kilvoittelusta nauttivalle persoonalle sopiva toimenala.

Sivistyksen näennäisen pintakiillon alla liike-elämä on kuin muinaisten soturien kilvoittelua elämästä ja kuolemasta, toista sijaa ei tässä kamppailussa tunneta, vaan ainoastaan voitto merkitsee. Mustekynällä allekirjoitettu itselle edullinen liikesopimus on kuin muinaisen heimosoturin vasarakirves, jolla tämä murskaa vastustajan kallon.

Ovela hallitsee tyhmää, voimakas heikkoa, mutta voimakas ja ovela kaikkia muita. Näin on aina ollut, näin on nyt ja tulee olemaan jatkossakin. Lusifer palkitsee suosiollaan ovelan ja vahvan, jolloin tämä saa entistäkin suurempia henkivoimia, maallista hyvää ja valtaa yli heikompien.

Pohjimmiltaan elämän perimmäisenä tarkoituksena on tuottaa viholliselle kipua. Talous-elämässä kilpailijan suistaminen perikatoon, jopa siinä määrin, että tämä joutuu muuttamaan kaupungin vuokra-asuntoon, vaimonsa alkoholisoituu ja hänen lapsensa ajautuvat prostituutioon tekee voiton vielä makeammaksi ja sitä kautta Lusiferille entistä otollisemmaksi. Päätän tämän pohdiskeluni Mestari Siitoimen sanoihin, joihin yhdyn täydestä sydämestäni: ”

Olen kivenkovaan rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairauttaa”

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

perjantai 14. tammikuuta 2011

Kun Mestari Siitoin kissan keitti?

Mestari Siitoin kirjassaan Musta Magia I kuvailee syystäkin runsaasti pahennusta herättänyttä rituaalia, jossa uhrataan musta kissa keittämällä se elävältä:

”Seuraavassa esitän rituaalin joka täytyy suorittaa seuraavasti, ennen kuin voi ryhtyä Perkeleen oppilaaksi: Rituaalin suorittajalla täytyy olla yllään frakki, tai musta pitkä viitta. Liedellä tulee olla iso kattila, joka on melkein täynnä kiehuvaa vettä. Rituaalin suorittajalla tulee myös olla kiinniotettu täysikasvuinen musta kissa. Samalla kertaa tulee olla se yö joka on lähinnä uuden kuun syntymishetkeä. Noituminen suoritetaan klo 12-02.00 välisenä aikana. Tämän jälkeen kissa otetaan syliin ja sidotaan sen jalat ettei se karkaa. Sitten kissa otetaan vasempaan käteen ja pudotetaan kiehuvaan pataan. Tämän jälkeen loihtija nostaa molemmat kädet sivulle ilmaan, ja huutaa hebreankielellä:

Ailaa himel adonaij amara Zebaoth cadas yeseraije haralius!

Seuraavaksi jatketaan suomenkielellä seuraava teksti:

Avukseni huudan Sinua oi Pimeyden Ruhtinas Lucifer, Sinun nimessäsi pyydän Saatanaa ottamaan minut palvelijakseen. (Tämä teksti huudetaan möreällä äänellä 8 kertaa kaikkiin ilmansuuntiin).”


Tämä rituaali liittyy Saatanan suosion tavoittelemiseen ja vihkimykseen Saatanan yhteyteen. Mestari Siitoin on itse maininnut lainanneensa rituaalin vanhemmasta salatieteellisestä perinnetiedosta ja mustan huumorin ystävänä julkaisseensa sen lähinnä shokkiarvon vuoksi. Skandaalilehdistö, tuo kansanvälisen siionismin kätyri, paisutteli tapansa mukaan asiaa myyntivoittoja tavoitellen. Tämä valheellinen propaganda onkin tuottanut valitettavaa tulosta, allekirjoittaneeltakin on usein tivattu tästä mainitusta rituaalista salatieteistä ja mysterioiden harjoittamisesta keskusteltaessa.

Kuitenkin, samaisen kirjan samassa yhteydessä on mainittu vaihtoehto tälle rituaalille, jota tiedän omin silmin tätä tapahtumaa todistaneena Mestari Siitoimenkin antaumuksella harjoittaneen:

”Hänen tulee etsiä itselleen sellainen tilapäisheila, joka ei vielä ole menettänyt neitsyyttään. Hänen tulee käsitellä tyttöä mahdollisimman hellästi ja mukavasti, jotta tyttö kiintyy häneen. Tämän jälkeen hänen tulee vietellä tyttö sänkyyn ja puhkaista samalla tämän immenkalvo siittimellään. Samalla hänen tulee ajatella voimakkaasti seuraavaa lausetta: ”Tässä Oi Pimeyden ruhtinas Lucifer, on Sinulle vaatimaton lahjani, jotta Saatana Sinun nimessäsi ottaisi minut oppilaaksensa!”

Lisäksi käytännön sadomaagiset kenttäkokeet ovat osoittaneet, että Saatanan suosioon voi päästä myös kaksinkertaisella penetraatiolla eli samaan aikaan nussimalla morsmaikkua tuhkaluukkuun.

Nyt esitänkin edesmenneen Mestari Siitoimen nimissä lukijalle kysymyksen: Kumpaa tekisit mieluummin, nussisit neitsyttä vai keittäisit kissaa? Tähän on olemassa vain yksi oikea vastaus ja Mestari Siitoinkin sen tiesi...

Haluan painottaa, että Turun Hengentieteen Seura ei missään tapauksessa hyväksy eläimiä kohtaan harjoitettavaa julmuutta. Eläinrääkkääjien suhteen emme ole niin tarkkoja, vaikka heidät eläimiksi laskenkin, sillä näitä viheliäisiä varten on seuran pyhimpään varattu useita metrejä entistä lehmän riimuketjua, jolla kiinni saatuja eläinten kaltoin kohtelijoita hakataan munuaisiin, kunnes nämä virtsaavat verta. Olkaa varoitettu!

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

Oivaltavaa huumoria

Lesbous lähtee naisesta nussimalla

Nainen on lusiferiaanisessa mielessä astia, eli malja. Mies taas on käärme eli sauva. Raamatussa asia ilmaistaan vertauskuvin, eli kun Adam antaa Eevalle ensi kertaa kunnolla kyrpää eli käärmettä, Eeva täyttyy siemenestä ja synnyttää omenan eli ihmisen pojan. Tähän on olemassa luonnonjärjestyksen mukainen syy. Filosofi ja valtionmies Benito Mussolini on todennut:” Sota on miehelle mitä äitiys naiselle”, eli kummallekin sukupuolelle määräytyy tämän mukaan tehtävä, nainen synnyttää valtiolle lisää sotilaita ja äitejä, mies hedelmöittää naisia ja käy heimosotia. Tämä on ihmisen perusluonteen mukaista Lusiferille otollista käytöstä ja juuri perusluonteen vastainen toiminta aiheuttaa lesbolaisuuden kaltaisia sielullisia häiriöitä. Lesbolaisuus on perimmältään demoninen ilmiö.

Mestari Pekka Siitoimella on oiva resepti tähän sairauteen: "Sanoisin näin, että lesbot pitäisi ottaa kiinni, pistettäisiin käsiraudoilla kädet ja nilkat yhteen ja sitten kun ne pakkonussittaisiin niin kyllä vauvoja tulisi. Ei ne enää sen jälkeen olisikaan lesboja." Kyllä. En nyt puhu ruutupaita päällä rekkaa ajavista lesboista, joilla jo kasvaa partakin omasta takaa, tämä ihmistyyppi on täysin kaiken avun ulottumattomissa ja saattaa tulla turpaankin, jos kuvatun kaltaisille miehimyksille tarjoaa apua heidän vaivaansa, vaan harhaan johdetuista tosinaisista, jotka sielullinen häiriötila on johtanut hinkkaamaan toisiaan. Rekkalesboissa lesbouden demoni on saanut jo niin suuren vallan, että uhri on jo omaksunut demonin ulkoisia piirteitä. Mikäli uhri ei menehdy ennen sitä, hän muuttuu lopulta Succubukseksi.

Lesbostakin voi tulla kovalla työllä hyvä kotiäiti ja luonnonjärjestyksen mukainen miehensä palvelija. Olen ottanut sydämenasiakseni auttaa naisia. Vahvistan tilaisuuden tullen rotua siemenelläni ja parannan seksuaalisesti harhaisia lesbolaisnaisia. Jos sinä nainen kärsit lesbolaisuuden vaivasta, ota rohkeasti yhteyttä, niin voin magialle vihityssä kammiossani seksuaaliokkultisten riittien myötävaikutuksella täyttää maljasi. Narttuni voi soittaa tamburiinilla taustamusiikkia, jonka tahtiin on hyvä nussia ja se myös tuo lisää olutta, jos tarvitsen virkistystä välillä. Olen omistautunut liiketoiminnalle, sadomagialle, Lusiferin palvonnalle ja kaktusten kasvatukselle, mutta näin tärkeään asiaan minulta liikenee aina aikaa. Voimme myös tulla luoksesi Turun alueella, kannattaa varata ajoissa aika, parhaiten minuun saa yhteyttä sähköpostitse.

Hyvin nussitusta lesbosta tulee ajan myötä normaali, terve nainen, mutta se vaatii kovaa työtä ja Lusiferille tai Saatanalle vihityn pukin ajamaan lesbouden demonin naisesta. Kunnon mies on lähtökohtaisesti pukki. Tietty määrä julkeutta, iso kalu ja ehtymätön mieskunto ovat ne lähtökohdat, joista Mestari Siitoimenkin mukaan Lusiferille otollinen pukki syntyy. Jos olet pienikaluinen, kolmen minuutin löysä muna, älä vaivaudu. Heikko mies eli eunukki tekee vain suurta vahinkoa, jos yrittää käydä taistelemaan lesbolaisuuden väkevää demonia vastaan varustettuna vajavaisilla välineillä ja okkulttisilla tiedoilla. Lesbolaisuuden demoni vain vahvistuu epäonnistuneesta manausriitistä ja ilkkuu mitätöntä suoritustasi naisen suulla ja heikko siemenesi valuu reisille sen sijaan että hedelmöittäisi maljan.

Jos kuitenkin sinä lukijani tunnet myös halua parantaa lesbolaisnaisia ja ajaa pois lesbolaisuuden demonin naisesta ja olet vieläpä mieskunnoltasi kykenevä tähän, ohessa on hyvä neuvoja toimitusta silmälläpitäen. Ennen manausriittiä kannattaa syödä raakaa valkosipulia ja juoda runsaasti viinaa mieskunnon kohentamiseksi, mietiskellä ja pyytää samalla Lusiferilta voimaa lesbodemonin kanssa kilvoittelemiseen. Voit myös pyytää avustajaa soittamaan tamburiinia tai nokkahuilua toimituksen ajaksi.

Ensin nainen sidotaan tukevasti paikalleen, sillä lesbolaisuusdemoni voi houkuttaa häntä pakenemaan kesken menojen. Sitten potilas piiskataan perusteellisesti ja tähän tarkoitukseen tulee käyttää katajan, pajun tai koivun oksia, mielellään kaikkia kolmea, kunnes orvaskesi rikkoutuu ja veri alkaa pisaroida. Jos potilaan huuto häiritsee riitin suorittamista, voidaan tämän suu tukkia esimerkiksi ilmastointiteipillä. Oikean käden etusormella otetaan verta ja piirretään sillä viisikanta potilaan reisipakaraan. Samalla huudetaan lujalla äänellä perinteinen loitsu, joka on peräisin suomalaisen kansanparantajan ja viinasta katsojan Muurjoonaksen loitsukirjasta: ”Lusiferin nimeen, vitusta sisään ja perseestä ulos, siemenet sisään ja tässä on tulos”.

Tämän jälkeen tulee potilaan ruumiinaukot voidella syljellä, mikäli hän ei ole luontaisesti kostunut piiskauksesta. Kun kaikki tarpeelliset aukot on voideltu, nussitaan niin perkeleesti. On ensiarvoisen tärkeää, että riitin kuluessa kaikki kolme paritteluun sopivaa ruumiinaukkoa täytetään viriilillä spermalla, koska lesbouden demoni voi pyrkiä palaamaan uhriin muutoin tätä tietä. Sperma on salatieteessä muutenkin arvostettu ja paljon käytetty ainesosa, jonka voimaa ei tule väheksyä.

Joka kerta, kun potilaan eri aukkoja täytetään spermalla, huudetaan:” Lusifer! Lusifer! Tämä spermalla kuorrutettu huora on lahja sinulle, oi valon tuoja.” Lopuksi voidaan vielä, mikäli paukkuja riittää, laueta potilaan kasvoille, ei sillä että tämä olisi riitin onnistumisen kannalta olennaista, vaan koska se on niin metkan näköistä.

Yleensä yksikin taidolla toimitettu manausriitti riittää ajamaan lesbolaisuuden demonin takaisin tuonpuoleiseen, mutta mikäli näin ei käy, vaan uhri edelleen tuntee houkutusta naisen hinkkaamiseen, toistetaan riitti niin monta kertaa kuin on tarpeen. Joskus harvoin lesbolaisuuden vaiva on äitynyt niin pahaksi, että demonin manaamiseen tarvitaan runsaasti talkooväkeä ja nussimista. Tämä niin sanottu toisen asteen lesbolaisuus on kuitenkin hyvin harvinainen ilmiö. Allekirjoittaneeseen voi ottaa yhteyttä, mikäli näin pahaksi on tilanne päässyt. Reserviupseeriliiton saunailloista saan värvättyä sissiporukan kunnon karjuista, jolla ei veri vapise.

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Turun Hengentieteen Seuran uusi tuleminen

Turun Hengentieteen Seura perustettiin uudelleen joulukuussa 2010 Suomen Turussa. Taivaankappaleiden konjuktio teki mahdolliseksi olevaisen rajan taa siirtyneen Mestari Pekka Siitoimen puhutella astraalitasolla hengessä vahvoja ja oikeamielisiä Lusiferin sotilaita, jotka täten tulevat jatkamaan täällä ajassa Mestari Siitoimen kesken jäänyttä työtä.

Vielä koettaa Prometheusaika, jolloin ihmiskunta tulee päästämään irti piilevät henkiset voimavaransa ja vapauttaa arkkienkeli Lusiferin, kointähden pojan ja valon tuojan valtavat voimavarat itsessään. Kun uusi aika koittaa, se polttaa liekin lailla tuhkaksi vanhan rappeutuneen maailman. Vanhan maailman tuhkasta nousee Feeniks-linnun lailla uusi uljas ihmiskunta, joka Mestari Siitoimen viitoittamaa astraalipolkua tähtikarttanaan käyttäen tulee nousemaan tähtiin ja tähtien taaksekin, ottaen lopultakin sille kuuluvan paikan galaktisen hierarkian johtajana.

Turun Hengentieteen Suurlooshi eli Deus Looshi käsittää kolme sille alaista Looshia, eli Jeesuksen Kristuksen, Saatanan ja Luciferin Looshit. Niille, jotka tuntevat kutsumuksen liittyä mukaan Turun Hengentieteen Seuran alati kasvaviin hengensoturien joukkoihin taistelemaan eturintamaan ihmiskunnan tulevan uuden kukoistuksen puolesta, kehoitan ottamaan yhteyttä seuran nekromantiaan eli ruumiiden henkiin nostatukseen vihkiytyneeseen kryptokultisti B.S. Mülleriin:



Ohessa on lainaus Mestari Siitoimen okkulttisesta mestariteoksesta Musta Magia. Tämä lainaus on omiaan selventämään myös Turun Hengentieteen Seuran looshijärjestelmää, sillä jos kokelas valitsee itseään vastaa, hän myös valitsee Lusiferia vastaan ja seuraukset voivat olla hirvittäviä. Perehtykää tarkoin mestari Siitoimen oppeihin, tutkikaa myös sydäntänne ja sisintänne, niin löydätte itsellenne otollisen polun:

”Kristus-Jeesus: Tukee lähimmäisenrakkautta, inhimillisyyttä, rauhaa, onnea ja sopua, sekä kaikkia muita asioita, jotka liittyvät mainitsemiini kohtiin. Kristus antaa voimaa niille ihmisille, jotka pyrkivät kaikesta sydämestään edistämään niitä asioita.

Lucifer: Pitää rakkautta turhanpäiväisenä tunteiluna ja kehityksen jarruna. Lucifer toivoo, että fyysisistä ihmisistä tulisi suuria persoonallisuuksia ja että ihmiset ratkaisisivat kaikki ongelmansa tekniikan ja aineellisen ylellisyyden avulla. Lucifer tukee häikäilemättömiä ihmisiä, jotka oman edun nimissä haluavat heikentää rakkauden sanoman levittämistä. Itsekkyydestä ja häikäilemättömyydestä ja raakuudesta Lucifer pitää ja kuka näin toimii, niin häntä Lucifer auttaa ja tukee kaikin tavoin.


Saatana: Vihaa rakkautta ja haluaa, että se korvataan ruumiillisilla himoilla ja eläimellisillä orgioilla. Kannattaa viinaa ja ylisexuaalisuutta ja yleensä aineellista nautintoa. On vihainen jos kohtaa siveitä ihmisiä. Antaa ihmiselle rahaa ja aineellista onnea, jos nämä lupaavat edistää alkoholismia, huumeita ja haureutta, sekä epäsopua ja kidutuksia. On iloinen, kun ihmiset valehtelevat ja kieroilevat.”

Haluan vielä painottaa, että salatieteiden ja mysterion polku on kulkijalleen raskas ja kivinen, kokelaan tulee huolella harkita onko hän kypsä ottamaan vastaan vihkimyksen ja ennen kaikkea mitä hänellä on annettavanaan taistelussa vanhan maailmankäsityksen oppeja vastaan.

Vakaumuksessaan ja voimassaan heikot saavat Lusiferin, Saatanan tai Jeesuksen suosiosta kilvoitellessaan sielulleen peruuttamatonta vahinkoa ja mittaamattomasti pahaa karmaa, jonka sovittamiseen kuluu lukemattomia sielullisia kiertoja. Vain oikeamielinen hengen soturi on kyllin vahva ja Lusiferille otollinen soldaatti.

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos