Lemurian Kosmisessa Munassa julkistetaan Turun Hengentieteen Seuran aktiivin, Luciferin sotilaan, reservin upseerin, salatieteiden ja mysteriokielen kenttätukijan sadomaagikko Leon Kosmoksen mietteitä ja havaintoja olevaisen luonteesta.

keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Kenttämanausta Pohjanmaan lakeuksilla, osa IV


Hyvä lukijani! Kenttämanaustrilogian neljännessä osassa olemme päätyneet itse eksorkismin suorittamiseen. Sittemmin Vaasan kovaotteiset ulosottomiehet Urtsi ja Päkä ovat jäljittäneet Pirivieteri-Svetlanan, tuon tuhannesti kirotun huoran ja sikavarkaan pahamaineisessa oululaisessa Kaukovainion asuma-lähiössä sijainneeseen yksityisasuntoon. Pojat vahvistivat, että metamfetamiinista kiihtynyt Svetlana oli saanut huume-houreissaan äkillisen päähänpiston kärvennellä intiimi-alueitaan butaanisoihdulla, hakata päätään sohvapöydän kulmaan ja halkaista itseltään pernan.

Svetlana ei minua niinkään kiinnostanut kuin sikamme Päivi Maria, sillä olinhan selvä-nähnyt useana peräkkäisenä yönä unta tästä emakosta ja tulevissa blogimerkinnöissäni tulen paljastamaa ylen hämmästyttäviä asioita. Myöskin olin uneksinut, että negroidi bluesmuusikko Robert Johnson oli antanut aamutakkisillaan minulle yö-aikaan kolmen tien risteyksessä sitarin. Tämä unennäkö ei kuitenkaan ole salatieteellisesti kovin merkittävä, vaan lasken runsaan pirtun ja väki-viinan ryyppäämisen sen syyksi. Unien merkitystä ei tule väheksyä, nimesihän Mestari Siitoinkin unesta-selittämisen merkittäväksi mysteriokielen osa-alueeksi.

B.S. Müller oli jo palannut aikaisemmin Turkuun maasturillani, joten palkkasin entisen hevostarvikekauppiaan ja nykyisen osavartalotransvestiitin Putaan-Jeenon pöytäviinapalkalla kuljettamaan minut ja Päivi Marian hevostrailerillaan takaisin Raisioon.


Jatkakaamme siis reportaashia:


Asensin tavallisemmin alppipornokuvauksissa käyttämäni Betamax-kameran jalustalle samalla kuin ohjeistin B.S. Mülleriä manausrituaaliin olennaisena kuuluvasta taustalla messuamisesta. Rytmi ei saanut lipsua, marakasseja tuli soittaa räväkällä otteella vapaasti varioiden, mutta silti bossa nova -kompissa pitäytyen ja samalla hänen tuli rytmikkäästi messuta ”Saatan, Saatan, inte Saatan”. Luotin tässä asiassa täysin Mülleriin tämä raivokkaasta humalatilasta huolimatta, sillä olihan hän karaistunut nuoruudessaan soittaessaan vibrafonia yökerhojen orkestereissa ja etelämeren risteilyaluksilla. Musiikin, laulun ja rytmin voimaa ei pidä eksorkismia tai muita hengentieteitä harjoitettaessa väheksyä!

Latasin kukullin vihkivedellä, lorautinpa vielä varoiksi kunnolla pirtua sekaan. Ties mitä iljettävyyksiä demoni oli saanut ikäneidin haaroväliinsä sullomaan, joten pieni desinfiointi ei todellakaan olisi pahitteeksi.

Tarkastelin potilasta. Tämä tulisi olemaan kohtalaisen helppo tapaus, vaikka eksorkismin kohteena olikin kaikesta päätellen melkoisen väkevä sexuaalidemoni. Vaikka demoni onkin luonteeltaan pääosin henkinen ilmiö, niin kuten mikä tahansa loinen, se on myös riippuvainen kantajansa hengen- ja ruumiinvoimista. Neiti N.N. oli hengenvoimiltaan selkeästi kretinismiin taipuvainen ja fyysisestikin hento.

En käynyt aikailemaan, sillä mieleni teki jo tissibaariin vetämään perseet, joten roiskaisin kukullilillisen vihkivettä vuodesohvaan sidotun horiskon miehustalle. Edes kelpo B.S. Müllerin raivokas messuaminen ja kipakka tico tico – komppi ei peittänyt eläimellistä mölinää, joka potilaasta lähti. Tarkasteli vihkiveden aiheuttamia jälkiä. Iho oli näiltä kohdin hieman punoittava, mutta palovammoja ei esiintynyt. Hyvä. Demoni oli heikentynyt merkittävästi, joten olimme ajoittaneet manauksen aloituksen täydellisesti.

Latasin kukullin uudelleen vihkiveden ja pirtun seoksella ja otinpa siitä siinä sivussa kunnon huikan itsekin. Säädin kukullin asentoon ”meedium” ja survoin sen mummoraiskan tuhkaluukkuun. Demoni päästi eläimellisen ulvaisun, mutta en antanut sen häiritä, vaan napsautin maasturin käynnistyskaapelit kiinni lerppatisseihin ja akun napoihin. Palavan lihan haju ja nisistä sinkoilevat kipinät kertoivat, että enempää fyysistä kipustimulaatiota ei tarvittu. Tämä oli hyvä asia, sillä näin saatoin polttaa kelpo sikarin loppuun, sen sijaan että olisin joutunut sullomaan sen vanhuksen vaginaan.


Kehotin Mülleria tarkkailemaan silmä kovana potilaan nännipihan seutua, sillä tarkkaan säädelty nisästimulaatio tulisi jakamaan demonin huomion sopivasti kukullin aiheuttamien anaaliärsytysten kanssa. Luin Mestari Siitoimen okkultismin perusteoksesta Musta Magia demonin manausloitsun:

”Himmene nyt, Hiien hurtta, Raukea, Manalan rakki,
Lähe pois kohusta, konna, Maan kamala maksoista,
Syömästä syänkäpyä, Pernoa pehkomasta,
Vatsoa vanuttamasta, keuhkoloita kiertämästä,
Napoa navertamasta, Ohimoita ottamasta,
Selkäluita luistamasta, Sivuja sivertämästä!”


Tämän jälkeen käskin demonin painua sian vittuun. Sinälläänhän on sama, mitä eksorkisti toimituksen aikana lukee, luetun sisältö ei ole niinkään merkityksellinen, kuin lukijan oma hengenvoima ja vakaumus. On lähinnä viihdeteollisuuden syytä, että kuvitellaan latinankielisten manausten olevan erityisen voimallisia. Demonin ulos-käskemisessä ei myöskään ole syytä hienosteluun tai merkillisiin kielikuviin, demoni on kuin nainen, joka lopulta uskoo, kunhan sille riittävän vakuuttavasti huutaa.

Edellä kuvailtua loitsuakin käytin, koska se rimmasi mukavasti B.S. Müllerin jo hieman horjuvaan marakassikomppiin, yhtä hyvin olisin voinut lukea demonille veikkaustuloksia. Kuten jokainen salatieteiden merkittävä tutkija, osaan sujuvasti latinan kielen, jota myös demonit toki käyttävät, ei siksi että niiden erityisesti tarvitsisi, mutta kunhan vaan haluavat olla olevinaan.

Olen tässä muita salatieteilijöitä silmällä-pitäen lainannut hyvinkin tarkkaan demonin äännähtelyä, sillä tämänkaltaista autenttista ammattidemonologin translitteroimaa materiaalia on äärimmäisen vähän tallennettuna sähköisin välinein. Uskon, että tästä aineistosta riittää tutkimusmateriaalia vielä vuosiksi eteenpäin. Olkoonkin, että ääninauha sisältää pitkälti sekavia äännähdyksiä, alatyylisiä ilmauksia ja rivouksia, tämän materiaalin arvoa ei voi kiistää. Kursiivilla merkityt kohdat ovat neiti N.N:n alitajunnan aiheuttamia niin sanottuja sijaisrepliikkejä, tämä ilmiö on varsin tunnettu eksorkismin piirissä. Demonin puhutellessa olen käyttänyt normaalia kirjasinlaatua.

Suullisen manauksen lisäksi karkoitin demonia voimallisesti raipalla läiskimällä ja kuten muistanet, hyvä lukijani, ärsyttämällä nännipihaa sähköisesti. Mikäli haluat eläytyä eksorkismimenojen tunnelmaan täysin, kehoitan sinua laittamaan pekonia paistinpannulle tirisemään, kepeää brasilialaista bossanovaa soimaan ja läiskimään kämmenpohjaasi herkeämättä nahkalompakolla seuraavaa lukiessasi:

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Karhunampuja Martti Kitunen. Rai rai rai. Tsiiiiiih. Kna kna kna kna. Minä siihen että. Minä siihen että. Tsiiiih viu viu vittu. Sviddui että tämmöstä näin.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Valtakunta hevon peniksestääääääääh! Eleysian mysteerit ja Ebolajärven jää. Achtung! Karitsa olen ja jalopeurahh.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Pojat. Pojat. Raikulipoikia… Minä annan teille arkustani kultaa. Rahaa ja valtaa minä annan kaikille, mutta päästäkää saatanan desantit. Hoc est corpus meum.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Rakastasä mun munaa? Rovastinna ottaa lisää kahvetta ja pullaa. Cum grano salis.. Gringo. I am gringo.Niih…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Esplanadin puistosta poimittu nainen, tuomarismiehen rakastajatar. Prih prih prih prih knat. Sturmpanzerit tuloo.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Anna sitten edes jumalauta pilluaaah! Junapillua. Jumalan pillua. Desinit in piscem mulier formosa superno äläst prät.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Taivas sentään. Leivonen. Kanjonin lauuuuh! Haluun että sä kuoleeeet! Minäkö? Äläst! Pulska poika…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Hhe. Enerkheh. Kraiiits älämä tätä. Skollerii, nyt skoijaat. Kah! Eipä minua sukuuni katsomatta naiteta. Expertus dico. Impi. Impi se on. Impi.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Vähäjärven Martti meni yöllä kirkkoon ja tuli takaperin ulos. Nein! Crede experto.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Elämä on kuin varjo häilyväinen! Credo quia absurdum da bananas.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Ä. Ä. Ä. Ä. ä. Ihan värisyttääää. Nää-ä äät. Bäwäwäwäwä tajuuksä mä sanon bäwäwäwä. wä.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Äääts. Ymmmts. Äääts. Ymts ääts. Tsai. Ihanaa viinaa! Hulda lähtee yön selkään taiteilijan matkaan! Optimas ferias hiemales…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Niilo Tarvajärvi pelasti… Vedestä teki Väpä viinaa, näin. Näin. Sydämen nimipäivät. Seppo Seppo Seppo.…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Poniratsastus a 5 mk.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Lupus in fabula! Se kyllä tiedetään. Vittuuuu ffffuuh! Jalokiviä ja kultaa ja Matti Haapojan aarre. Argumentum baculinum.

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Kyllä sitten kelpais. Ei meillä herrastella. Vähän vaan sianreunusta leivälle SIANVITUN ja jo särvittää niin. Kus on mun hopoti?

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: K J Läng (Lång, edesmenneen vankeinhoidon johtaja??? Translitteroijan huom.), kuppi kullitettiin. Kuppin nuinh. Kuppi kulliin. Kuppi nurin. Ai älälälälälätsä tsäh. Plaudite... Plaudite. Plaudite. Argumentum baculinum…

L: O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!

D: Sonderkommando. Nuih. Vnnn dbln tsi tsi tsi. Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure…

Demoni alkoi kuulostaa epäröivältä. Se oli selvästi menettämässä otettaan neiti N.N:stä. Hiki otsalla helmeillen B.S. komppasi marakasseilla. Hänen keskittynyt, mutta villi katseensa kertoi että demonin kaa selkeästi häiritsi häntä. Katsoin parhaaksi vahvistaa kelpo kuomaa vielä tukevalla annoksella spriitä, vaikka hän oli jo sangen juovuksissa ja kunnon viivalla farmaseuttista metamfetamiinia, joka sotatantereella tunnetaan paremmin nimellä pervitiini.

Nyt oli aika armoniskulle. Sulloin käänteisen krusifiksin mummonartun limalompakkoon ja huusin kaikin voimin: ”O Demoni! Jätä tämä nainen ja pakene sian vittuun!” Demoni päästi korviasärkevän rääkäisyn ja oli poissa. B.S. Müller lopetti marakassien vatkaamisen ja katsoi pälyillen Päivi Mariaa. Demoni oli kuin olikin poissa, eikä suinkaan siirtynyt sikaan; Päivi Marian katse oli vilpitön, enkä tuntenut siinä pahan läsnäoloa.

Kunnon päivätyön tehnyt B.S. Muller riensi oksentamaan parvekkeelta samalla kuin irrotin käynnistyskaapelit mummon nisistä. Ei sillä etteikö tuo olisi tuossa voinut hetken vielä käristelläkin, mutta en halunnut käyttää liiaksi virtaa, sillä maasturi oli perin raskas työntää käyntiin. Irrotin köyden, pakkasin manaustarvikkeet laukkuuni ja valmistauduin lähtöön. En halunnut olla paikalla, kun neiti N.N. saavuttaisi tajuisuutensa, sillä hän epäilemättä käsittäisi tilanteen joltisenkin väärin, sillä demonin uhrit harvoin muistavat olleensa tämän vallassa.

Hämmästyksekseni vanha kunnon B.S. oli kadonnut kuin maan nielemänä. Hetken epäilin jopa demonin olleen tämän merkillisen katoamisen takana, mutta tila oli selkeästi hengenvoimsta puhdas, vaikka paskaa muutoin olikin katossa saakka. Pahojen aavistusten vallassa riensimme parvekkeelle Päivi Marian kanssa. B.S. Müller oli oksentanut niin voimallisesti, että oli siinä yrjöä pusertaessaan tullut tippuneeksi parvekkeelta, tämän ajatuksen vahvisti jalkakäytävällä laajenevassa veriyrjölammikossa makaavan kanssaeksorkistin liikkumaton hahmo.

Riensimme Müllerin avuksi, tämä ei helpotukseksemme ollut kuollut, vaikka olikin syvästi tajuton. Usein Lusiferin soldaattien ja kenttätutkijoiden kohtaloksi koituu poistuminen tuonpuoleiseen saappaat jalassa, mutta vielä hänen aikansa ei ollut koittanut. Ajoimme nopeusrajoituksista ja liikennevaloista pahemmin piittaamatta lähimpään päivystävään terveyskeskukseen, jossa aivotärähdyksen saanut kelpo B.S. otettiin tarkkailuun.


Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos






.

2 kommenttia:

  1. Tämä Pohjanmaa-saga on okkultismin saralla aivan ainutlaatuinen. Harvoin, jos koskaan, on mitään tämän tapaista saatu näin tunnollisesti ja ammattitaidolla talteen!

    666/777

    VastaaPoista
  2. "Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti"Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
    10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
    11. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin. NÄIN TEILLE KÄY JOS ETTE KÄÄNNY POIS SAATANAN SYVYYKSISTÄ JA TEE PARANNUSTA!!!!!!!

    VastaaPoista