Lemurian Kosmisessa Munassa julkistetaan Turun Hengentieteen Seuran aktiivin, Luciferin sotilaan, reservin upseerin, salatieteiden ja mysteriokielen kenttätukijan sadomaagikko Leon Kosmoksen mietteitä ja havaintoja olevaisen luonteesta.

keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Kenttämanausta Pohjanmaan lakeuksilla, Osa I





Olen saanut kirjeitse avunpyynnön Pohjanmaalta eläkkeellä olevalta neiti N.N.ltä. Tämä syvästi harras Isä-Jumalan soldaatti, Jeesuksen–Kristuksen palvelija ja pelastusarmeijan entinen aktiiviupseeri on huomannut kärsivänsä viimeaikaisista runsaista vaginaalisista sexuaalihäiriöistä, joiden uskoo olevan ylimaallista eli demonista alkuperää. Myönnettäköön, että aluksi pidin potilaan käytöstä normaalina ikä-neidin tunne-elämään väistämättä kuuluvana sexuaalihysteerisenä vaiheena, mutta mitä pidemmälle tapausta tutkin, sitä selvemmin oli havaittavissa, että olemme tekemisissä demonin kanssa, vieläpä varsin väkevän demonin.

Ensi alkuun oireet olivat ilmenneet voimallisena kutinana ja poltteena perspillun alueella ja miltei ylitsepääsemättömänä himona itsesaastutukseen. Neiti N.N. oli vieläkin äitinsä jäljiltä, eli kaikin puolin neitseellinen ja hyveellinen naisihminen, eikä sexuaalielämä ole häntä aiemmin millään tavalla viekoitellut. Sitä suuremmalla syyllä nämä eläimelliset vietit järkyttivät häntä ylen määrin. Terveyskeskuksestakaan hän ei saanut apua vaivaansa, ainoastaan oireita helpottamaan antiseptistä voidetta ja runsaan valikoiman psyykeen lääkkeitä.

Oireet pahenivat. Aamuteetä nauttiessaan neiti N.N. kuuli transistoriradiosta Hannu Taanilan äänen kesken aamuhartauden liturgian kuiskutellen viekoittelevan häntä ja ehdotelleen kaikkia ihmisen tuntemia seksuaalisia perversioita ja muutamia muita, joita eivät edes irstaimmatkaan elostelijat olleet tulleet ajatelleeksi.

Edes radion sammuttaminen ei auttanut asiaa, vihjailujen lomaan Hannu Taanila ulvoi kuin susi, kaakatti kuin kanalintu ja vieläpä lauloi virsien lisäksi isojen poikien laulukirjan klassikon Porno Pentti ja presidentti. Lopulta neiti N.N. joutui turvautumaan lääkekonjakkiin ja kolmiolääkeisiin, jotka armeliaasti sumensivat hänen tajuntansa ja säästivät hänet täten pahemmilta mielenjärkytyksiltä. Hyvä lukijani, lainaan tähän kokonaisuudessaan mainitun musiikkiteoksen lyriikan, jotta voitte itse kuvitella, millaisen hermopaineen alaisena neiti N.N. oli:


PORNO-PENTTI JA PRESIDENTTI
(san. Pertti Raasu)


TAAS LINNASSA NYT JUHLITAAN

ON VÄKI TOHKEISSAAN;

SAI PENTTI SINNE KOMENNON -

KUN TARJOILIJA ON.

HÄN NÄYTTI PRESIDENTILLE

TUON HIRMU KYRVÄNPÄÄN -

SE OLI LÄHTÖ PENTILLE

VITTUA MÄISKIMÄÄN.



PORNO-PENTIN TYYLI VAKAA

EESTÄ SEKÄ VÄHÄN TAKAA

KYRPÄ LIIKKUU VAIN

VAIKKA SEISOO SE AIN -

MALLI ON KUIN LIPPUSALOSTA.


PORNO-PENTTI ILMAN GRAKAA

MÄLLIT SINNE TÄNNE JAKAA -

KYRPÄ LIIKKUU VAIN

VAIKKA SEISOO SE AIN -

TEHTY ON SE KOIVUHALOSTA.



HE PÖYDÄN ALLA NUSSIVAT

JA HEILUI OMENAT.

KUN VALSSI SOI JA TANSSITTIIN

LÖI KYRPÄ IKENIIN.

SAI JOKA REIKÄ JOTAKIN

KUN PENTTI LINKOILI -

JA LOPUT BOOLIMALJOIHIN

LAMPUISTA SINKOILI.




Myös postinkantaja oli hänen kertomansa mukaan normaalin kirjepostin ja aikakauslehdet jaettuaan heilutellut peenistään postiluukusta ja huudellut ulkosynnyttimien rahvaanomaisempia nimityksiä. Kun neiti N.N. oli hätääntyneenä yrittänyt torjua etuveitikkaa käteensä sattuneella rottinkisella suksisauvalla, oli hän huomannut, että ponnekkaista yrityksistään huolimatta tulosta ei syntynyt, vaan häntä oli selkeästi ahdistellut ilmiö, josta me rajatieteiden tutkijat käytämme ilmaisua mentula esuriens eli astraalijorma.

Pian neiti N.N. huomasi vetävänsä naiskäteen. Kertomansa mukaan hän ei kykene ollenkaan hillitsemään itseään, vaan tätä iljetyksen muotoa saattaa tapahtua useita satoja kertoja päivässä. Demoni oli myös riivannut hänet juoksemaan aamutakkisillaan pikkupakkasessa paikalliseen osto- ja myyntiliikkeeseen, josta neiti N.N. oli ostanut kaksikin muovikassillista miestenlehtiä, joita hän oli sitten selaillut selkeän kiihotuksen vallassa naiskäteen vetäessään ja lisäksi liimaillut valikoituja lehtileikkeitä ja kuvia pitkin asunto-osakeyhtiön rappukäytävää. Vieläpä oli demoni hänen suullaan maanitellut kaupan myyjää rinnepanolle.

Järkytyksekseen tämä aiemmin niin siveä ikäneiti tapasi itsensä vieläpä tämän tästä sullomasta vaginaansa juureksia, vihanneksia ja muita elintarvikkeita. Myöskään muita kotitaloudessa tarpeellisia kapineita hän käytti tähän tarkoitukseen. Neiti N.N:n mitta täyttyi, kun hän koko yön kärsittyään sexuaalipainajaisista joissa koiruohoviinasta päihtyneet isokaluiset renkimiehet pelkät käärmeitä pursuavat lapikkaat jalassa harjoittivat pirttipöydällä perseraiskausta niin keskenään kun neiti NN:kin kanssa, heräsi hän karhupumppu peräsuolesta sojottaen. Tämän tapauksen jälkeen sain häneltä pikakirjeenä avunpyynnön.

Vaikka minulla onkin juuri nyt hiukan hektistä, työn alla on artikkelisarja naisen asemasta nyky-yhteisössä ja opuntia-suvun kaktusten varttaminen on pahasti kesken, en voi muuta kuin pakata kukullin, Mestari Siitoimen okkultiset mestariteokset Musta Magia I & II ja muita kenttämanaukseen tarvittavia välineitä ja rientää tämän kärsivän naisihmisen avuksi. Demoni on saanut neiti N.N:stä jo vahvan otteen, joten aikaa ei ole hukattavaksi. Mitä kauemmin demoni saa häntä riivata, sitä työläämpää on demoni manata pois.

Lähdemme vielä tänään ajamaan B.S. Müllerin kanssa kohti Pohjanmaata, heti kun olen hakenut paikallisesta teurastamosta rituaalin olennaisena osana kuuluvan nais-sian eli emakon. Mainittakoon, että Turun hengentieteen Seura ei hyväksy minkäänlaista eläimiin kohdistuvaa julmuutta, sika on mukana ainoastaan varotoimenpiteenä, sillä neiti N.N:stä pois ajettu demoni voi etsiä itselleen uutta asuinsijaa lähiympäristöstä, jolloin olemme pakotettuja ajamaan hengen emakkosikaan. Voi myös olla, että otan sian kanssa hieman viinaa menomatkalla, mikäli sille maistuu.

Neiti N.N. on saanut ohjeistuksekseen rukoilla vuoron perään Isä-Jumalaa, Jeesus-Kristusta, Lusiferia ja Saatanaa avukseen, lisäksi hänen tulee vilvoitella sykkivää vulvaansa aamuvirtsasta, etikasta ja talous-soodasta sekoitetulla liuoksella samalla lukien ääneen raamatusta vanhan testamentin psalmien kirjan valikoituja otteita. Olen jyrkästi painottanut hänelle itsesaastutuksen vaaraa, mitä enemmän hän tätä haureutta harjoittaa, sitä voimakkaampi demonista tulee.

B.S. Müller on myös lupautunut avustamaan manauksessa ja lisäksi tallentamaan videokameran kuvanauhalle tämän tapahtuman. Tämän olemme velkaa tuleville polville, sillä meidän kaltaisiamme kokeneita kenttämanaajia ja sexuaalimaagikkoja on jäljellä varsin vähän, vaikkakin Turun Hengentieteen Seuran uusista jäsenistä löytyykin varsin lupaavia kokelaita tätä vaativaa hengentiedettä harjoittamaan. Tämä taltiointi jää siten myös oppaaksi tuleville sukupolville. Haluaisin vielä valistaa sinua lukijani kukullista, joka on tärkein työkalu demonia sexuaalihysteerisestä naisihmisestä pois ajaessa.

Kukulli on lienee salatieteiden historian vähinten tunnetuimpaa esineistöä, vaikka se on selkeästi voimallisin taikakalu, mitä demoneja vaimoväestä manatessa voidaan käyttää. Kukulli on miehistä seisovaa kalua muistuttava jalopuinen fallos, joka kätkee sisäänsä lasisen säiliön pyhitettyä vettä varten ja monimutkaisen mekaanisen koneiston, jolla manaaja voi tarkasti annostella vihkivettä potilaan intiimeihin ruumiinaukkoihin.

Kukullin käyttö vaatii myös suurta taitoa, tarkkaa ajoitusta ja pelisilmää. Allekirjoittanut on harjoitellut vuosia kukullin käyttöä ja vasta nyt koen olevan valmis häätämään sillä kenttäolosuhteissa sexuaalidemonin. Tämä kukullin käytön hankaluus ja vähäinen tunnettavuus liitettynä kukullille ominaiseen ruumiinsisäiseen käyttötapaan on estänyt laitteen käytön leviämistä yleisesti manaukseen. Tarkkasilmäinen salatieteiden tutkija voi toki löytää viittauksia kukullista kautta salatieteiden ja uskonnon historian.

Seuran halussa oleva kukulli on sangen vanha. Perimätieto kertoo, että se on peräisin Espanjan inkvisition kulta-ajoilta, Latiumin Aisankannattajaksi mainitun ja sittemmin kuppaan kuolleen Paavi Gregorius IX jäämistöstä. Useiden välikäsien kautta kukulli päätyi lopulta neljättä päivää kestäneessä kokaiinihuuruisessa maratonnoppapelissä RMS Queen Elizabethin kolmannen luokan hytissä pidemmän linjan satanistille, lampaiden ystävälle ja ruusuristiläisaktiivi B.S. Mullerin isoenolle, joka tunnettin myös vankkumattomana vanhan koulukunnan sodomiittina.

Müllerien suvussa kukullia on varjeltu voimallisena seksuaalismaagisena taikakaluna näihin päiviin saakka. Tällä hetkellä mainittu kukulli on Turun Hengentieteen Seuran pyhimmässä sijaitsevassa kassaholvissa muiden seuran omistamien salatieteellisten arvoesineiden joukossa.

Kukullila on arvoa myös muutoinkin kuin historiallisena artefaktina. Maagisilla esineillähän on ominaisuus, että mitä vanhempia ne ovat, sitä väkevämpää magiaa niiden välityksellä voi harjoittaa. Myös käsityötaidon näytteenä tuo afrikkalaisen sademetsän jalopuusta valmistettu jortikka kellorattaineen ja mekanismeineen edustaa keskiaikaisen käsityötaidon mestarismiesten huimimpia saavutuksia.

Raportoin manausrituaalista jahka olemme palanneet kenttätyöstä, voi olla, että kaikkia yksityiskohtia en voi vihkiytymättömille yleisen turvallisuuden nimissä paljastaa, sillä sexuaalidemonin kanssa ei käy leikkiminen. Kevytmielisesti käytetty sexuaalimaaginen taito on vaaraksi niin käyttäjälleen kuin ympäristölleenkin, sillä onhan kirjoitettu, että naisen seksuaalisuutta voimanaan käyttävä demoni on kaikista demoneista raain, ovelin ja väkevin. Olkaa varoitettu!

Lusiferin Nimeen

Leon Kosmos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti